Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Vet ikke helt jeg. Har kyssa lillebroren til ole gunnar solskjær på en trampoline på campingplassen i gol da jeg var sånn ca. 11.... ihvertfall SA han at han var lillebroren- sikkert bare løgn og bedrag.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jo og så siden vi var inne på premierefester (ikke egentlig) men leste akkurat den tråden. Jeg var på premiere på et teaterstykke for noen år siden, jeg ble da sittende bar anne cath vestlie. Syns det var ganske morsomt hvordan hun pratet om at det var så deilig å komme seg ut på en fredag så slapp hun å se på han fææææle skavland. Anne cath er søt altså, kunne putta henne i lommen!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg kunne fortalt opptil flere saftige historier men da hadde jeg desverre måttet drepe dere etterpå.
Pixie Power Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Utleverer ikke venner og familie, da ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Hehe Tror det var en liten luring han lillebroren til solskjær, For etter det jeg vet så har han bare ei søster. Var nabo med dem da vi var små.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Å? Er det sant? Satan jeg har blitt lurt! I så fall litt teit å lyve på seg at han var lillebroren da- for det var leeenge før solskjær ble kjent- jeg hadde ihvertfall aldri hørt om han før, bare kom på det senere da jeg leste om en solskjær som hadde blitt solgt til manu;) (Men så er ikke jeg så inne i fotballverden heller da)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Historien er vel ikke akkurat så spennende, men hvis noen husker gruppa Dakota Moon så har jeg mailet en del med han ene vokalisten der. Jeg og venninna mi var på kosert med de på rockefeller for mange år siden og ble invitert med backstage. Jeg fikk mailadressen hans også ble det til at vi sendte noen mail da:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Jo også har jeg vært på karaokebar med han (var det Brian han het) fra gruppa East 17. Satt på bordet ved siden av oss. Hehe også har jeg sittet på fanget til Eli Rygg på danskebåten en gang:))
MaaneMannen Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Via min tidligere jobb som musikkansvarlig i en lokalradio, fikk jeg muligheten til å både intervjue og noen ganger treffe såkalte "kjendiser". De fleste veldig hyggelige, men noen få rett og slett motbydelige. Av de på toppen av hyggelig-skalaen må være Alice Cooper. Fikk treffe han backstage etter konsert i Spektrum 2001. Nemi-Lise var også blant oss som skulle få hilse på, og Lise var så elskverdig å tegnet en Nemi tegning som jeg fikk Alice Cooper til å signere. Et flott minne, som henger i glass og ramme på veggen.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Jeg inviterte Erik Soler på nachspiel engang, hehe. Jeg spurte om han ville være med hjem til meg, sammen med en annen venninne (var singel, men hadde ikke baktanker, var mest på gøy, hehe) Han målte oss opp og ned, og sa njaa, det kunne han nok godt tenke seg. Om det var flere som skulle være med? Da svarte jeg at hvis det ikke var bra nok med bare meg og venninna mi, så kunne det være det samme, også gikk vi. Vi syns det var hysterisk morsomt, lurer på hva han tenkte, hehe.
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #12 Skrevet 18. januar 2008 Jeg serverte krompen en gang, uten å kjenne han igjen. Ble provosert over en svær fyr som sto på siden av baren og glodde inn og gjennom baren, helt til en kollega fortalte at han var livvakten til krompen. Krompen satt altså i en sofa på andre siden av baren... Og så har jeg vist fingern til Trond Espen Seim. Grunnen kan få stå uskrevet.. ;-)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 18. januar 2008 #13 Skrevet 18. januar 2008 Ja dævven, nå kom jeg på noe jeg helt hadde glømt. Jeg serverte faktisk Gamal Hosein en gang:)
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. januar 2008 #14 Skrevet 18. januar 2008 KaMa har vist fingern til Trond Espen Seim, og jeg har visstnok kysset ham en gang i tiden. Eller - han kysset meg. Også denne grunnen får stå uskrevet..!! ;-)
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #15 Skrevet 18. januar 2008 Hmmm... Kan det være en sammenheng her...? ;-)
KariMari Skrevet 18. januar 2008 #17 Skrevet 18. januar 2008 Når jeg ser bildet av Jo Nesbø over her, kommer jeg på det saftige tilbudet hans om en kjappis på hotellrommet hans.... Jobbet da som nattevakt på hotellet han og bandet hans bodde på.... Det blei ikke noe av;-) Men han var interessant å prate med, og en smart fyr. Men du KaMa. Vise fingeren til Trond Espen Seim?? Æ du gal???? Han er jo digg jo!!
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #18 Skrevet 18. januar 2008 Klokken var 3-4 på natten og jeg var neppe særlig edru. Det var forøvrig første og siste gang jeg viste finger'n siden tenårene. Joa, fin han men... Skuespillere er en egen rase.
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #19 Skrevet 18. januar 2008 Forresten, Jo Nesbø? Du må da få deg en liten latter hver gang du logger deg på disse sidene, der han titter så sjarmerende på deg, oppi her. ;-)
KariMari Skrevet 18. januar 2008 #20 Skrevet 18. januar 2008 Sikkert, men anyway......;-) Var han ufin eller?
KaMa Skrevet 18. januar 2008 #21 Skrevet 18. januar 2008 Dette er tilbake til 90 tallet. Vi var alle ufin da. ;-)
KariMari Skrevet 18. januar 2008 #22 Skrevet 18. januar 2008 Ja, første gangen lo jeg litt, innrømmer det:-D Dustete bilde synes jeg....Men fyren er rimelig oppegående og utrolig intelligent!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #23 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har spytta i trynet på BigBrother ramsey. Eneste gangen jeg har gjort noe slikt. Og han fortjente det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå