Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på innlegget under her om å la naboen passe barnet med babycall og alle som sier at det ville de aldri gjort, for tenk om det begynner å brenne. Og man kan ikke stole på teknologien som babycall. Da lurer jeg litt på hva dere gjør om natten? Stoler dere ikke på brannvarslerene deres (som jo da også er teknologi)? Sover dere på skift slik at en til en hver tid kan oppdage det med EN gang om det skulle komme røyk, eller satser dere på at brannvarsleren vil vekke dere eller derevil våkne av en evt røykelukt? Er faren for brann større et par timer om kvelden enn om natten? Bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man hører jo barnet om det våkner når man er hjemme, det gjør man ikke om man er borte og babycallen ikke virker.

Hadde aldri latt barna mine sove alene i huset

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det tar faktisk litt tid før jeg våkner av at mini grynter altså :o)

Eldste ligger stadig imellom oss når vi våkner, uten at noen av oss har merka at ho har lista seg inn. Utspekulerte små :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du spør engang jeg.. det er jo et MUST! høhø

Skrevet

Jeg stoler ikke 100% på røykvarsleren, nettopp fordi ingenting er ufeilbart. Men jeg ligger ikke våken av den grunn. Jeg har døren ganske åpen på vårt rom og vi ligger vegg i vegg med jenta mi. Vil ha barna i samme etasje på nattestid, til de er så store at de kan gå ut av senga selv hvis noe skjer!¨ De fleste har jo også flere enn 1 røykvarsler håper jeg, skal noe til at alle ryker på samme tid!

Dessuten blir det ikke det samme som i tilfellet som ble beskrevet! Jeg stoler aldri 100% på babycallen, selv om jeg sitter i samme leilighet/hus.

Skrevet

Forskjell på å være i rommet ved siden av, selv om en sover. Enn å være i huset/leiligheten next door.

Det er tragisk når en hel familie dør i en brann! Men som regel blir de vekket og klarer å komme seg ut.

Et lite, forsvarsløst barn blir nok vekket - men klarer ikke å komme seg ut.

Ikke alle har seriekoblet varsleren med naboene. Uansett hvor nærme de bor.

Faren for brann er vell ikke større til enkelte tider på døgnet. Bare en tar forhandsregler.

Faren for brann er derimot alltid til stede. Uansett hvor godt en sikrer seg.

Skrevet

Min babycall piper høyt om den ikke lenger får kontakt med babyenheten, men ikke alle babycaller gjør dette, så jeg stoler på min, men hadde ikke stolt på en som ikke gav lyd fra seg (hadde en slik før, skikkelig upålitlig).

Skrevet

Synes ikke det er sammenlignbart å sitte i huset vedsiden av som å ligge i soverommet ved siden av..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...