Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, nå er jeg veldig redd :(

Har til tider siiinnsyke smerter nede i magen..

De kommer så plutserlig at jeg rykker til..

Hva i alle verden kan dette være??:S

 

Jeg har ikke hadd noe blødninger eller noen andre plager..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde noen slike for en ukes tid siden.

Sterke stikk/rykk i magen, gikk ned i knestående noen ganger.. Skikkelig vondt.. ringte gyn og avtalte time, men hun dama sa at så lenge jeg ikke blør eller har farget utflod så var sikkert alt bra..

Og det var det=)

Håper det går over og at det ikke er noe farlig!!=)

Lykke til!!

Skrevet

å takk skal du ha!! (: ble en del roligere nå:)

 

 

Skrevet

Kjempe flott=)

Skrevet

Kan jo være noe så enkelt som luftsmerter ... jeg hadde det i forrige uke ... er jo masse som skjer med kroppen ... så luftsmerter er jo ikke uvanlig ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...