CSN90 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 huff, nå er jeg veldig redd Har til tider siiinnsyke smerter nede i magen.. De kommer så plutserlig at jeg rykker til.. Hva i alle verden kan dette være??:S Jeg har ikke hadd noe blødninger eller noen andre plager..
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Jeg hadde noen slike for en ukes tid siden. Sterke stikk/rykk i magen, gikk ned i knestående noen ganger.. Skikkelig vondt.. ringte gyn og avtalte time, men hun dama sa at så lenge jeg ikke blør eller har farget utflod så var sikkert alt bra.. Og det var det=) Håper det går over og at det ikke er noe farlig!!=) Lykke til!!
CSN90 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 å takk skal du ha!! (: ble en del roligere nå
Bergen1971 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Kan jo være noe så enkelt som luftsmerter ... jeg hadde det i forrige uke ... er jo masse som skjer med kroppen ... så luftsmerter er jo ikke uvanlig ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå