Gå til innhold

En rask tur innom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det er her folk holder seg om dagene, mens jeg ligger musestille i et mørkt rom, og håper at det hjelper dersom jeg holder meg fast....for maken til kvalme skal man lete lenge etter...

Det hender seg at jeg snakker med dritgrei om hyggelige ting, og da nevnes dere damene av og til...

Idag har vi vært på UL. nøyaktig 12 uker er gått og de to små var helt ville der inne i hulene sine. Alt så veldig fin og normalt ut så det er vi glad for. To bitte små reker, med store hoder, tynne armer og ben, som var helt ville i nikkersene...

Det var litt mindre hyggelig å høre at phantomkroppen har begynt å brytes ned. Tallet var slik nå (ketoner) at sykehusinnleggelse vurderes. Jeg skal måles igjen om en uke, og om tallet har steget ytterligere er det ikke lurt å gå lengre..

Sist med Måka var ketontallet på maks, og da ble jeg lempet direkte i seng fra undersøkelsesrommet fikk intravenøs væske før jeg rakk å si pip... Det vil vi helst unngå denne gangen, for det tar så lang tid å komme seg igjen etter en slik knekk.

Håper dere alle har det sånn noen lunde fint. Jeg orker ikke lese meg opp så veldig her inne, siden jeg blir så kvalm av skjermen.

Sender gode tanker hit og dit!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt at du har så dårlige svangerskap.....det ødelegger jo den fineste tilstanden i verden. Men godt du blir fulgt tett opp:-)

Jeg trodde for høyt ketonnivå hang sammen med mangel av insulinproduksjon og at dette var noe diabetikere kan slite med!!! Har du fått påvist diabetes? Eller er jeg totalt ute på viddene?

Håper uansett hva det er at du får nødvendig hjelp og at ting kan normaliseres så raskt som mulig. Det må være helt pyton å leve sånn i 9 mnd. Jeg hadde det sånn i 8 uker sist gang og syntes det var ille. Men man glemmer heldigvis.....

Det har forresten ikke vært så mye fart her inne siste ukene. Tror mange har seg en liten dibbepause. Ellers så er det nok av både sykdom og slikt å ta seg av........sukk.........

Ønsker deg fortsatt god bedring og krysser fingrene for bedre tider!!!

Klem fra

Skrevet

Mange tanker om bedre dager sender jeg deg.

Så utrolig slitsom å ha det sånn.....dette som skulle være spennende og fine uker fremover for dere.

Morsomt å lese om de to sprellende rekene inni magen :)

Og igjen...er det noe jeg kan gjøre for dere,så si fra.

Sender masse trøsteklemmer til deg og krysser fingre for at du slipper innleggelse...

Skrevet

jeg heier hver eneste dag på deg og på dere! Jammen heoer jeg en god slump på han mannen du har i hus, for han har virkelig fatta poenget!

Skrevet

1/3 av svangerskapet overstått!!!! Hver dag som går er litt nærmere målet og to herlige skapninger. Teller ned dagene sammen med deg, og krysser fingrene for at du skal få det lettere utover!!!!

Skrevet

Yes, en tredjedel overstått!! Ta det rolig i mørket og håper det snart blir bedre! Krysser fingre for at du ikke må legges inn XXXXX

Herlig å lese om de to rompetrollene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...