Gå til innhold

Kan dette være et magevirus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet først hos meg. For ei uke siden.

Ble svimmel ved brå bevegelser og lett små kvalm.

Forrige torsdag og fredag lå jeg rett ut. Veldig vondt i venstre side av magen. Følte jeg måtte bæsje hele tiden. Akkurat som om jeg hadde forstoppelse, men gjekk jeg på do var der tomt.

Var til lege på fredag, og hun sa at det virket ikke som om jeg er forstoppet.

Helgen og starten på uken var veldig opp og ned. Trett, småkvalm og svimmel som kom og gjekk, følte jeg ikke hadde krefter i kroppen. Det stakk til i hjertet flere ganger, og jeg ble værre av å bære lisjepia vår på 3mnd.

Nå er jeg bedre. Bortsett fra at jeg har småvondt i et punkt på magen (venstreside) og føler til tider at jeg fortsatt er "forstoppet". (Har vært på do flere ganger i løpet av dagene her, enten med normal avføring eller mer diare lignende saker. Når jeg har hatt diare har jeg hatt følelsen av å skulle fått det)

De to siste dagene ser det ut til at mannen også har blitt rammet. Han er svimmel, småkvalm, vondt i hele nedre del av magen og er slapp.

Er omtrent som om vi har fått influensa uten feber?

Andre som har opplevd det?

Jeg ble forresten veldig stiv i ryggen og nakken i går, og merker det litt enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Det der med dårlig mage, slapp og sliten, stiv i nakken kjenner jeg igjen. Sover også dårlig om natten. Men jeg bare håper det snart skal gå over.

Skrevet

Takk!

Ikke hørt om andre her som har hatt noe lignende.

Bare omgangsyken, hvor de både har spydd og hatt diare.

Jeg har hatt så store plager siden fødselen, at jeg var redd at kanskje også dette kunne føyes inn i den rekken :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...