Gå til innhold

Hva er det beste kjøpet du har gjort til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig for en shoppegal å få gode tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den indiske babyvuggen!!! www.laidback.no

Var helt ypperlig for minsta å sove i på dagtid da hun var bittebaby - etterhvert lå hun der for å slappe av, og nå er den justert til sittehengekøye der begge jentene elsker å slappe av og sitte/ligge i. Eldsta bruker å sette seg der med kardemommeby på lydbok :)

Skrevet

En bamse med speil på magen som henger på nakkestøtten i baksetet. Det gjør at jeg kan kikke i sladrespeilet og se hvordan babyen har det i bilsetet sitt.

Skrevet

Bugaboo-vognen og Reimatec-dressen;o) Vel verdt pengene syns jeg.

Skrevet

Ekstra stellematte som ligger på badegulvet. Veldig praktisk å bare legge henne der ved flere anledninger - når jeg skal vaske hendene etter skift, når jeg skal på do eller i dusjen eller andre småærend i kjelleren som å sette på vaskemaskin. Hun trives merkelig nok veldig godt der, enda der ikke finnes leker.

Til eldstemann.... Hm!

Ullklær blir daglig brukt!

Har kjøpt pappeske på Ikea vi samler alle minner i. Fra hun var baby til nå. Det elsker hun å sitte å se på :)

Bursdagsinvitasjoner, kort hun har fått i anledninger, innkallinger til div +++

Men leker. Hm!

Hun fikk ei dukkevogn da hun var yngre. Den holder faktisk bra enda. Både av standar og i lek :)

Skrevet

Babybjørn vippestol

Isofix base

badestol

Skrevet

Ny bil;0) Måtte jo ha bedre sikkerhet når vi kjører rundt på lille jenta vår.

Ellers har vi fått et nydelig teppe der navnet hennes, dødselsdatoen og de vitale mål sto. Et sånt kommer jeg til å kjøpe til evt. neste baby også ( se på www.my-babyplaid.com)

Skrevet

Lammeskinn, hun er helt avhengig av det

Voksipose, sovner på et blunk i den

En fisher-price leke, babygym og piano i ett som kan justeres etter barnet. Liggende, sittende eller stående.

Skrevet

vel, har ikke kjøpt, men fått i gave.

rørospledd, og robeez-tøfler.

ja, å seff, koseposene. kan ikke leve uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...