alvamamma Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Artig for en shoppegal å få gode tips :-)
selfangerkjerringa Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Den indiske babyvuggen!!! www.laidback.no Var helt ypperlig for minsta å sove i på dagtid da hun var bittebaby - etterhvert lå hun der for å slappe av, og nå er den justert til sittehengekøye der begge jentene elsker å slappe av og sitte/ligge i. Eldsta bruker å sette seg der med kardemommeby på lydbok
*smula* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 En bamse med speil på magen som henger på nakkestøtten i baksetet. Det gjør at jeg kan kikke i sladrespeilet og se hvordan babyen har det i bilsetet sitt.
*Rutletutt* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Bugaboo-vognen og Reimatec-dressen;o) Vel verdt pengene syns jeg.
ano`num *17.03.10* Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Ekstra stellematte som ligger på badegulvet. Veldig praktisk å bare legge henne der ved flere anledninger - når jeg skal vaske hendene etter skift, når jeg skal på do eller i dusjen eller andre småærend i kjelleren som å sette på vaskemaskin. Hun trives merkelig nok veldig godt der, enda der ikke finnes leker. Til eldstemann.... Hm! Ullklær blir daglig brukt! Har kjøpt pappeske på Ikea vi samler alle minner i. Fra hun var baby til nå. Det elsker hun å sitte å se på Bursdagsinvitasjoner, kort hun har fått i anledninger, innkallinger til div +++ Men leker. Hm! Hun fikk ei dukkevogn da hun var yngre. Den holder faktisk bra enda. Både av standar og i lek
mamma >to gull Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Babybjørn vippestol Isofix base badestol
boble <3 Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Ny bil;0) Måtte jo ha bedre sikkerhet når vi kjører rundt på lille jenta vår. Ellers har vi fått et nydelig teppe der navnet hennes, dødselsdatoen og de vitale mål sto. Et sånt kommer jeg til å kjøpe til evt. neste baby også ( se på www.my-babyplaid.com)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Lammeskinn, hun er helt avhengig av det Voksipose, sovner på et blunk i den En fisher-price leke, babygym og piano i ett som kan justeres etter barnet. Liggende, sittende eller stående.
lenej :o) Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 vel, har ikke kjøpt, men fått i gave. rørospledd, og robeez-tøfler. ja, å seff, koseposene. kan ikke leve uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå