tigergutt<3 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Vi driver en egen bedrift og jobber vanvittig mye begge to, og når vi ikke jobber så tilbringer vi tid med tulla vår som er 3 år. Da jeg mistet i slutten av september sa alle til meg at jeg måtte jobbe mindre og at det helt sikkert var alt stresset som gjorde det. Så før jul gikk jeg til almenn lege og sykemeldte meg 50 %, så var vi en tur hos gyn for å høre om videre gang i ting. Vi fikk resept på 3 ganger trippel pergo kur og skulle starte når vi selv var klare. Vi hadde bestemt oss til å kose oss i julen og så begynne på piller over nyttår. Men så en morning sier mannen "Du vi skal ikke ta disse hormonene i ferien da, du er sikkert ikke stressa da" Som sagt så gjort. Jeg feiret 14 dagers juleferie hos svigermor og svigerfar mens jeg tygget piller. Og alt gikk faktisk over all forventning. Når nyttårsaften kom kjøpte jeg til og med inn litt alkohol og koste meg godt utover kvelden. (alkohol har jeg nesten ikke rørt siden tulla ble født) Vi kommer hjem utpå nyåret og finner EL og prøver med godt oppladet batteri å få klaff og jaggu satt den. Så nå har vi funnet oppskriften så kanskje 3 mann kommer enklere. HE HE
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 så bra for dere altså! takk for oppskrift ;-)
Harmoni Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Det var hyggelig. Masse gratulasjoner!! Og takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå