stinky og poopy Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg gir bort et stykk udugelig mannfolk og et stykk skrikende guttebaby på 2mnd!! Litt om de to: Mannen: 30 år gammel, liker å ligge på sofaen og se på TV, eller å surfe på nettet. Kan komme til å støvsuge i ny og ne, kanskje også tørke støv. Du får muligens blomster en gang i året. Er veldig sarkastisk av seg, og kommer med en god del jævlige kommentarer (har det etter sin egen far). Er egentlig grei og snill, når han gidder det da...Kan ikke lage mat, så du må belage deg på å tilbringe en del tid på kjøkkenet, i tillegg til å ta vare på ungen, deg sjøl og ham.. Baby: 2 måneder, har kolikk i perioder. Oppmerksomhetssøkende, vil bæres hele tiden (en konsekvens av vedvarende kolikk den første måneden). Vil ikke være alene. Bæsjer annenhver dag. Har mistet mesteparten av håret han hadde når han var født. Biter ved amming. Liker å klore. Men smiler mye i perioder, så det er ikke bare trøbbel med ham. Er ganske så søt, men kan gå deg på nervene når han ikke vil sove - og det er snakk om hver natt!! Sovner aldri før midnatt... uansett hvor hardt en prøver... Så hvis du er nerver av stål, tåler rare kommentarer og barnegråt (heller skriking), og klarer deg med minimalt med søvn - i tillegg til at du liker husarbeid - ta kontakt snarlig, for jeg holder ikke ut stort mer... hehe
Lykkelig g~g~j Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 tar de eg.... *fnis* morsomt innlegg.. vil tipse deg om www.selgdinmannogdittbarngratis.no :-P
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Tjihihihihi!!!!!!!!!!!!!! Utrolig UTROLIG bra skrevet ))) Kjenner meg SÅ igjen for 2 år siden. Og du, nå går jeg og drømmer om denne tiden og prøver på nummer 2. Tror jeg er litt sinnsyk ;0) Ler enda jeg...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Må dytte denne opp jeg, var bare SÅ bra skrevet )
stinky og poopy Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 takker og bukker vi har - eller rettere sagt JEG har - bestemt at vi ikke skal ha flere!! om ikke mannen min går til lege frivillig og får ledningene kappet av så skal jeg gjøre det for ham, helt gratis t.o.m.. Så, uten at du blir sur - for du sier det selv - eg syns du er sinnssyk!!! prøve å få flere, uaktuelt her i gården altså!!! vel, nå går eg og skifter bleie, og prøver å legge ham i seng tidlig, sånn som eg alltid pleier - mens far legger seg inn på det andre rommet og sover fredelig natta gjennom... grrrr....
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Utrolig hvor fort man glemmer slitet og bare husker de søte minnene. Men han derre typen din burde du ristet litt altså!!! Han må jo ta i et tak han også!!! Håper at du får sove litt i natt likevel... Klem til deg fra "sinnsyke" meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå