Gå til innhold

Oktober: Noen som har vært på på 15mnd kontroll??


sajam

Anbefalte innlegg

Mathilde var og fikk vaksine og ble målt på tirsdag.

Hun er nå: 83,5cm lang og veide 12,280kg :o)

 

Store god klumpen min. Hun har ikke begynt og gå enda da, men fikk beskjed om at det ikke var noe og bekymre seg for, for hun reiser seg fint opp og går etter ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vi har vært på kontroll og Leon var

 

12,7kg og 82cm

 

Leon har gått fra han var 11 mnd alene, og nå springer han og hopper rundt over alt! Skal klatre over alt...PHU, strevsom tid! Men gud så herlige de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille skatt var 77 cm og 8675 gr. Hadde bare lagt på seg 300 gr på 3 mnd, men hadde vokst 5 cm. :-)

Hun begynte å gå når hun var 13 mnd, så nå er hun høyt og lavt...;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa var 11780kg og 81,5 lang!

Hun går heller ikke enda, men vi skal inn på en 18mnd kontroll pga det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 15 måneder for et par uker siden. Da var hun 81,5 cm og veide 10890. Hun har gått siden hun var 12,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lille ramp har ikke vært innkalt enda han? Men skal få siste trippel til uken, har vært syk HVER gang vi har fått ny time!!

 

Han er uansett TUNG, godt over 12 kg, og raser rundt som et uvær, har gjort det siden han var litt over 10 mnd. Klatrer på alt, og er helt propell!

Eldstejenta gikk ikke før hun var nesten 15 mnd, hun kunne det i teorien, men turde ikke å slippe seg helt før hun var sikker. Egentlig ganske deilig...

 

Rart at de har blitt så store..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Mitt lille sjarmtroll er ikke den største gutten i gata nei, 8825 g og 75 cm. Var ikke så stor når han ble født heller,så han følger sin egen kurve greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...