Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Dere som har barn fra før... Hvor sunt/usunt spiste dere i svangerskapet, og hvor stor var babyen da den ble født?
*Super*Mamman* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Sist var jeg mye flinkere enn det jeg er nå. Spiste masse grovt brød, sunt pålegg, grønnsaker og frukt... Og masse, masse sjokolade, hehe... Hører til et sunt kosthold det når en er gravid, ikke sant??? hehe... Gutten kom iallefall 1 uke før UL terminen, og var 3320 g, 51 cm lang, og hodeomkrets på 32 cm. Helt perfekt:)
loppelaura Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 forrige sv.skap spiste jeg variert kost,men det ble MYE snop og kliss! Hadde litt kikk på snop kan du si:-) Jenta var 4140 g og 53 cm. Stor. Og jeg la på meg svimlende 23 kg. Denne gangen har jeg et sunnere kosthold har IKKE snop kikket heldigvis, og har lagt på meg mindre til nå enn forrige gang. 4 mnd på vei. Så jeg håper jo på en litt mindre baby eller ikke større iallefall, men har en følelse av at denne blir større, er visst ofte sånn :-)
loppelaura Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Hodeomkretsen var 38!!!! (Kremt, tror ikke det har så mye med kosthold å gjøre da....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå