Gå til innhold

Hvor ofte er dere her, og over hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var her for første gang når jeg ble gravid med min eldste. Var vel sommeren 04. (BiM først.) I begynnelsen var jeg hektet, så ebbet det kraftig av.

Så ble jeg gravid igjen, og var her derfor litt mer igjen.

Nå er jeg her alt fra 5 til 20 dager i mnd. Noen ganger er jeg her noen timer, andre ganger titter jeg bare kjapt innom, ca 5 min.

Har ikke sjanse til å følge med lengre jeg!

En del kjenner jeg jo igjen, men betyr egentlig ikke så mye kjenner jeg. Hva med dere jenter, blir det mye DB på dere?

(Noen som har ''sett'' meg før, forresten?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her hver dag, hele dagen!

Hehe...

Det er egentlig ikke tull heller, jeg dropper innom løpende når jeg har mulighet, akkurat nå har jeg ingeintg fore om dagene, akkurat hatt eksamen og hjemme som sofaslakt fremt il 30 januar...

Skrevet

Er her hverdag men varierer hvor lenge, kan være alt fra fem min til hele kvelden (hvis gubben er borte)..

Skrevet

Jeg er her stort sett hver kveld etter at ungene er i seng. Er mye alene, da er det greit å ha dib=)

Stikker innom på dagen også om barna sover, er ute eller travelt opptatt med lek.

Skrevet

Jeg er innom hver dag til min manns store irritasjon.

Akkurat nå for eksempel prøver han å få oppmerksomheten min, fordi han vil fortelle meg at play station 3 koster 3.700,- Hallo? Akkurat som om jeg vil at han skal få det? Da kommer vi jo ikke til å ha tid til hverandre, for han blir hektet, det VET jeg.

Skrevet

Har vært her siden eldstemann var baby, i 2005. Er her nesten daglig, og sitter gjerne 30 min når mini sover på dagen og rundt 1-2 timer på kvelden.

Litt av grunnen er at jeg er så¨trøtt når ungene er lagt at jeg ikke orker å gjøre så mye husarbeid o.l, da er det lett å sette seg med pcen. Men synes selv at jeg bruker alt for mye tid her...Skal prøve å skjerpe meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...