Gå til innhold

En liten titt innom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

for å si at dere er ikke glemt altså. Det går i forrykkende fart om dagen og jeg forstår egentlig ikke hvorfor. Vi prøver fremdeles (forgjeves?) å selge huset, så det går med MYE tid til husarbeide. Jentene trener til det store 5-dagers ballett showet i mars, været er helt grusomt for det meste: vind og regn og flom. Heldigvis er ikke området vi bor i så belastet med flom, men det er sendt ut 50-70 flomvarseler i landet. Skrekk og gru sier nå jeg.

Har slitt litt med angst og dritt i noen måneder men akkurat nå er det litt bedre.

Minste-gull har sluttet med smokk og nå sovner hun ikke før i 22-tida på kvelden. Ligger i senga si og synger og prater med alle "vennene" sine. Hun ler og har det gøy, men sove skal hun ikke!!! Ligner vel på mammaen sin akkurat der.

Håper dere har det fint allesammen og at sykdom og annet ekkeltskap snart slipper taket. Jeg tenker spesielt på dere med alvorlig syke barn i familien etc: det går mot lysere tiden og forhåpentligvis gjelder det flere områder...

Siden jeg skal til Norge i begynnelsen av april, kunne det ikke gå an å legge et aldri så lite moden-treff/fest/vin og sang rundt omkring da? For å feire våren og sånn?

Koz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helledussen da, -dagers ballett show!!! Det var ikke småtteri altså;-) Kan tenke meg de er flinke og skjønne:-)

Du må ta masse bilder og ta med hjemover i april:-)

Så klart vi må prøve å få til et dibbetreff med fest og vin og gjerne sang:-)

Forhåpentligvis så har de verste bøygene med sykdom gitt seg da.......urk....

Godt at du føler deg litt bedre mht angsten.....og tenk, snart får du god hjelp:-)))

Hils alle sammen og gi jentene en suss fra "tante" og lille rosa:-)

Skrevet

uff å slite med angst unner jeg ingen, for jammen er det slitsomt og altoppslukende! Men kan du tro meg når jeg ser at det blir bedre?? VI må sikkert holde på litt sånn av og til, men lange perioder er helt helt fine... deilig å ikke være så redd. jeg er mest redd for digre smittsomme epedemier, og kan ikke si at jeg er lykkelig over omgangssyken som har herjet her i landet i hele vinter... men nok om det, jeg vet hva du driver med, om ikke det er det samme så likner det ofte :-))) også kan vi smile av det i ny og ne kan vi ikke?

Salg av hus kan være drit... og der du bor er det vel lov å trekke et bud også, er det ikke? da blir det liksom en sånn evighetsmaskin....Og om jeg har skjønt det riktig så kan du vel melde deg på et sånt program som går på formiddagstid... og vips, kanskje du får solgt likevl :-))) du får bare skriev en tårevåt historie om at du vil hjem til norge, s skal du se at du får napp hos BBC... :-)))

Skrevet

ha ha ha.... har tenkt tanken ja:). Gir beskjed når jeg kommer på TV.

Og så regner vi at alle tegn på epidemier ialle forskjellige former forsvinner i løpet av kort tid slik at vi alle kan leve lykkelig.....

Ja, det er godt vi kan smile litt av det av og til. Har klart å bearbeide min angst for oppkast litt. Nå går det greit å være i nærheten av spyfluer så lenge jeg vet at det ikke er smittsomt. (Jobber på en opr.sengepost og der reageres det ofte på anestesi etc).

Ha en god helg.

Koz

Skrevet

Går det virkelig an å bearbeide denne oppkastangsten??? lær meg et triks da, for det er den redselen som er den aller verste, og i perioder tror jeg jo at jeg til og med blir smittet når jeg leser om folk som er syke :-) snakk om hysteria.... oi oi oi... godt vi er fler da i alle fall ;-)))

Du har tenkt tanken ja.... jeg nyter hvert minutt av oppussing og salg av hus på BBC-prime, så du får rope om det er du som er stjerna en gang ;-)))) Jeg kan nesten ikke vente!

Skrevet

Hei på deg!!

Lykke til med hussalg, det kan være nervepirrende nok her i gamlelandet :)

Hadde vært koselig med et treff i begynnelsen av mai. Jeg er klar som et egg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...