MiPE Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Min sønn er 8 mnd nå. Han spiser fast føde pluss pupp eller vann til hvert måltid på dagen. Han får pupp kl. 05, og sovner, våkner så mellom 0630 og 0730. Er det på tide og avvenne fra 05 puppen? Noen som har erfaringer med å amme på natten lenger enn til 8 mnd? Er det vanskeligere å avvenne jo eldre de blir? Hva bør jeg gjøre?
selma07 og engel Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er litt der du er, bortsett fra at mi er ett år om 13 dager... Men det er jo ikke noen fare for tennene når du ammer så seint på natta, og dere får jo en lang natt før kl 5! Problemet er vist dersom han våkner tidliger og tidligere for å få pupp. Da bør du kanskje avvenne...
mammasgo`jente Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Har ei jente på snart 10 mnd som også spiser i 5 tiden, og så sover hun videre til 07. Synes dette er helt greit jeg. Har ikke tenkt å avvenne henne med dette enda, men går ikke med på å amme tidligere. Så begynner hun å kreve mat i 4 tiden er det stopp. Her er det mamma som bestemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå