Gå til innhold

Lyst å flytte litt fra sambo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå er jeg dritt lei hele mannen...Alt jeg gjør er ikke bra nok for han...Og hvis jeg spør han om en liten tjeneste på kvelden, som for eksempel om han kan dra å kjøpe litt mat til meg/oss, så sier han at han ikke gidder..Klart skjønner at han er sliten, men han er ikke alene om det...Det er jeg som styrer sønnen vår hele tiden...Står opp om natta, løfter han in på do, steller han, ja alt...Og hvis jeg spør om han kan hjelpe så er det bare stønning og surmuling fra han...

Er så lei...Vi har bodd sammen i 7 år og vi flyttet inn sammen rett fra foreldrene våre...

Jeg elsker han og han er flink til å hjelpe til (etter mye om og men) Men nå orker jeg bare ikke...tror ikke det går en dag før jeg er lei meg og gråter...

Aner ikke hva jeg skal gjøre...

Måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gi det litt tid. Kan være ekstra sårbart nå som det er mye hormoner og følelser i sving. Jeg har også hatt mine nedperioder men går stort sett over. Så ikke ta noen drastiske avgjørelser før dere har kommet ordentlig inn i rutiner med minstemann. så har de værste følelsene forhåpentligvis gitt seg.

Lykke til. Klem

Skrevet

Fortell han hva du tenker og føler. Spør han om han kan høre på deg i 5 min for du har noe på hjertet som du bare må snakke med han om.

Skrevet

Takk for råd begge to...

Får håpe han hører...Har prøvd å ta opp dette før, men har visst gått gjennom det ene øret og ut det andre...

Igjen, takk for rådene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...