Gå til innhold

Flere her som er lei bladet Foreldre og barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har abonnert i flere år og er så lei, venter bare på at abonnementet skal gå ut, så jeg kan si opp. Synes det er det samme om igjen og mange kjedelige saker. Flere som er lei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Meldte meg ut etter 1 år!

Skrevet

jupp, jeg sa det opp da jeg skulle ha begynt ny abonnementet periode denne mnd.

Skrevet

Ja jeg er lei!

Synes hele bladet er skikkelig oppskrytt!

Det går fint an å si det opp litt tidligere. Gjorde det selv for ikke så lenge siden, fikk da til svar at de sendte meg til og med den utgaven jeg har betalt for. Slipper jeg å glemme det når jeg har mottatt det siste bladet liksom...

Skrevet

Syns det har vært kjedelig hele tiden, faktisk er det reklameannonsene jeg leser først, men det er vel kanskje unødvendig å betale for å ha reklame å lese på do.

Skrevet

Ja!

Er samme tema igjen og igjen.

I tillegg til at der er så himla mye reklame!!

Synest de har reklameoppslag på 2-3 hver side.

I tillegg til alt det skjulte.

Hele den bursdagsgreia i det siste bladet, ble jo bare reklame for alle de produktene. Vært mye bedre med en nøytral liste, og litt om hva de liker å holde på med i den alderen. I stede for å komme med konkrete forsla, pris og forhandlere. Ble bare dumt.

Mye av det aktuelle stoffet de kommer med er "gammelt" nytt også.

Skrevet

Ja, jeg ble veldig fort lei det, men var samtidig redd for at det var noe jeg skulle gå glipp av. Men hver gang det kom i posten ble jeg egentlig bare irritert over å kaste bort pengene på det. Nå nyter jeg å slippe å motta det!

Skrevet

Abonnerte i 1 år for ca 15 år siden, det var nok. Blar i den på helsestasjonen innimellom og ser at det fortsatt er det samme det skrives om som den gang. F&B er helt klart et blad som henvender seg til en snever gruppe og temaene er derfor også begrenset.

Skrevet

Det er mye det samme. Dessuten får en jo det meste repetert her inne:)

Skrevet

Foretrekker Mamma, de later iallefall ikke som om de er noe annet enn et glossy magasin.

Litt overfladisk, men fine matoppskrifter:-)

Skrevet

Enig!

Synes artiklene er greie, men de er ikke flinke til å sette sammen interessante bilder til tekstene (ofte bare strektegninger, og da blir det kjedelig syns jeg)

De virker veldig *kjøpt og betalt* av enkelte produsenter av utstyr og da SÆRLIG de usannstnlige dårlige testene av barnevogner og bilstoler.

De "bare spør" spaltene er kjedelige, det samme om og om igjen og mye generelle svar.

Motereportasjene er ofte med for dyre og sære klær, litt sånn at de heller vil lage kule bilder enn å vise klær folk har råd til og vil ha til barna sine.

Skrevet

Enig her ja. Jeg betalte for 2 år i en sleng... WHY??? Idiotisk blad og bortkastede penger. Blir ikke fornyet, nei.

Skrevet

Takk for påminnelsen! Der fikk jeg endelig meldt meg ut. De siste bladene har jeg ikke orka og åpne en gang!

Skrevet

Å jeg vet. Har også 2 årsabonnement, men det går heldigvis snart ut. Her i huset er det degradert til toalettlektyre.

Skrevet

Veeeeeldig enig med Blue Lady - kunne ikke sagt det bedre selv;o) Har helt sluttet å kjøpe det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...