wirre;o) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 den har feber og er forkjølt. Lillewirre har hatt 39 før i dag, men har jo gitt en pille så nå er den lavere. Hun har vært så varm og svett idag og ser virkelig ut til å trenge ett aldri så lite bad.. Men så synes jeg liksom at jeg kan høre min mor og svigermor si at "nei, vi bader da ikke febersyke barn!"
Stor_smil Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jo, hvorfor ikke.. er sikkert forfriskende med ett bad. Ville kanskje ikke tatt i så altfor varmt vann, og heller ikke badet så lenge..
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Her erjeg nok enig med mor og svigermor ;-) Jeg bader ikke et febersykt barn eller et barn som er syk med ørebetennelse el med mindre ungen har spydd utover hele seg eller noe sånt da.
LegallyBlond Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Et kjapt bad går nok greit! Enig med hun over, ikke ha for varmt vann men pass også på at barnet ikke fryser.
Felix&Lurifax Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Kunne ikke det vært lurt ja, og ha vannet litt kaldere enn vanlig?
wirre;o) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 en rask dukkert i vasken uten å vaske håret kanskje??
Stor_smil Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Ja, jeg ser virkelig ikke problemet.. hihi ;-) Har ikke hørt om noen som har tatt skade av litt friskt vann nei! Går nok helt fint.. og lillewirre syntes sikkert det er dejlig ;-)
mammamamut Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Jeg synes selv det er utrolig deilig å krype ned i et badekar når jeg er syk, så ja jeg bader også mine jenter om jeg ser at de ellers er oppegående.
You can call me Dårris Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Kan aldri tenke meg at det skulle være noe galt i det. Hvis du tviler, så kan du jo ta en dusj med henne. Det er jo koselig, og så er det lettere å regulere temperaturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå