Anettemor82 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har kjent intens smerte i nederst magen og ryggen siden i natt. Det kommer og går med 7-10 min mellomrom og varer i ca ett halvt minutt hver gang. Kan dette være begynnende rier? eneste er at jeg kan sovne i fra det og da merker jeg ikke noe før jeg våkner igjen. Redd for at det kan være noe annet.. evt hva? noen som har hatt det samme og som vet at det er rier. evt hvor lang tid har dere gått med uregelmessige rier? eller kan det forsvinne og ikke komme tilbake på en del dager? lei av ikke noe mer skjer...
frokenO Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hørest ut som rier jah. Ring føden. de vil si når de vil ha deg inn Good luck
Anettemor82 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 men bør de ikke være litt mer regelmessige først da?
Staark Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde det sånn! Jeg la meg til for å sove, da jeg trodde det var masrier. (Hadde en natt med masrier 3 uker før termin) Våknet og måtte stå opp da jeg ikke klarte sove mer, smerten ble bare verre. Gikk med rier med 3min mellomrom, innbilte meg at det fortsatt bare var masrier og at det ville gå over. Det gikk ikke over,...og vesla ble født den dagen Mener å huske at de første takene ikke var regelmessige,..men er ikke sikker, jeg fikk jo sove litt (og våknet på hvert "tak"). Du får ha lykke til, om det viser seg å være starten på en fødsel
Anettemor82 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Ja, jeg håper virkelig det for nå er jeg veldig klar og innstilt på å føde. Håper det skjer noe mer i natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå