mamma:-) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Har lyst dra på romantisk hotell weekend, men trenger tips til hvor vi kan dra??? gjerne østlandet, eller en storby i utlandet..... takk:-)
møkkamannensfrua Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 har tenkt å prøve quality spa og hotel kragerø.. så fint ut i bilder iallfall..
Bøggly Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Tja, nå på vinteren er det fint på Savalen (Østerdalen). Der har de en flott spa-avdeling. Basseng-delen er veeeldig romantisk på kveldstid, dersom du liker å sitte f.eks i boblebadet under en "stjernehimmel". Det er også bar ute i bassenget dersom et glass hvitvin skulle friste. På dagtid kan en alltids ta en tur i slalombakken, eller hilse på julenissen kanskje?
ToPrinsesser<3 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har hørt at holmsbu spa skal være veldig bra; http://www.holmsbuspa.no/ Selv er jeg en stor Spania elsker og Barcelona er bare en helt super by. Dit hadde jeg reist. :-) http://barcelona.webby.no/
Not fat, just fluffy! Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 du kan få utrolig billige flybilletter til storbyer nå, sikkert like billig som å kjøre eller ta toget innenriks! Hvorfor ikke Roma, Paris eller Barcelona?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå