Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått et barn med mye hår. Det er sånn vanlig mykt babyhår i massevis. Når begynner håret å krølle seg om det viser seg å gjøre det? Hvor tidlig kan det skje?

(Vet at mange mister håret etc...)

Spør bare av ren nysgjerrighet,... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ina har fått krøller i nakken, men det var først da håret var blitt så langt at det fikk mulighet til å krølle seg (hvis du forstår hva jeg mener)

ca 11-12 mnd tror jeg

Skrevet

Mini begynte å få antydninger til krøller når håret hans begynte å bli litt langt. Var vel ca rundt 1 års alderen. Jeg klippet av han alt håret når han var 15-16 mnd og da hadde han tydelige krøller, spesielt i nakken.

Skrevet

min gutt fikk det rundt 1 år. Hadde mye hår i starten, store lokker. Da han ble skikkelig klipt første gangen, la jeg merke til at det nye nye håret grodde i ring. Han har krus nå, skikkelig krus.

Skrevet

Vår fikk krøller da håret begynte å vokse skikkelig, rundt 1års alder. Hun hadde masse da hun ble født, det var helt stritt, så mistet hun det meste, og fikk fine krøller da det begynte å vokse igjen:-)

Skrevet

Ok. Vet at jeg selv hadde krøller da jeg var 1 år, men aner ikke når de kom.

Mitt lille nurk har hår som strekker seg ned til skuldrene, men pga hun er så fersk er håret typisk glatt babyhår.

Skrevet

Gutten min hadde lite hår som baby, men da det begynte å vokse ut rundt halvannet års-alderen fikk han krøller i nakken:o)

Skrevet

moa begynner å få fall i håret nå. 3 år

Skrevet

Selma sine viste seg ved 9 - 10 mnds alderen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...