Staark Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har fått et barn med mye hår. Det er sånn vanlig mykt babyhår i massevis. Når begynner håret å krølle seg om det viser seg å gjøre det? Hvor tidlig kan det skje? (Vet at mange mister håret etc...) Spør bare av ren nysgjerrighet,...
Mayken Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ina har fått krøller i nakken, men det var først da håret var blitt så langt at det fikk mulighet til å krølle seg (hvis du forstår hva jeg mener) ca 11-12 mnd tror jeg
lego Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Mini begynte å få antydninger til krøller når håret hans begynte å bli litt langt. Var vel ca rundt 1 års alderen. Jeg klippet av han alt håret når han var 15-16 mnd og da hadde han tydelige krøller, spesielt i nakken.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 min gutt fikk det rundt 1 år. Hadde mye hår i starten, store lokker. Da han ble skikkelig klipt første gangen, la jeg merke til at det nye nye håret grodde i ring. Han har krus nå, skikkelig krus.
2 søte småpiker Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Vår fikk krøller da håret begynte å vokse skikkelig, rundt 1års alder. Hun hadde masse da hun ble født, det var helt stritt, så mistet hun det meste, og fikk fine krøller da det begynte å vokse igjen:-)
Staark Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Ok. Vet at jeg selv hadde krøller da jeg var 1 år, men aner ikke når de kom. Mitt lille nurk har hår som strekker seg ned til skuldrene, men pga hun er så fersk er håret typisk glatt babyhår.
*Rutletutt* Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Gutten min hadde lite hår som baby, men da det begynte å vokse ut rundt halvannet års-alderen fikk han krøller i nakken:o)
Sentralstøvsugeren Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Selma sine viste seg ved 9 - 10 mnds alderen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå