babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 æsj..var akkurat inne på pernille info for å lese om sekret, og ifølge det som står der om min utflod,så er TR desverre rett rundt hjørnet..selv om jeg ikke har noe mensmurringer, kommer vel tanta imorgen eller lørdag..og jeg som hadde tenkt å teste imorgen:( Hadde virklelig troen denne mnd, pga av de ømme puppene,følte nesten på meg at jeg var gravid,men alt det var nok desverre bare det jeg ville tro..
tigergutt<3 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 hvordan ser din utfold ut da? Jeg har alltid hatt masse og selv når jeg går gravid. så ingen regler uten unntak. Ikke mist motet enda.
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 den er hvit/gul kremete,men ganske tykk..nå håper jeg veldig at det kan være et tegn:) pleier å spotte før mensen da..
tigergutt<3 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 jeg testet positivt i dag og jeg har masse lyse lyse gult seigt slim, og litt kremaktig. Så det kan være håp. Lykke til da, når er IKM
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 Gratulerer til deg da!! IKM er egentlig idag, hvis jeg skal regne på 28 dager, men har hatt syklus på 30 dager noen mnd og,så litt usikkert..men kommer sikkert til å bli forsinket fordi jeg har tenkt såpass mye på dette,er jo typisk..
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 du kan vel ikke finne ut om du er gravid eller ei pga utfloden din.., noen har myyyye utflod , mens andre ikke noe..dette varierer i syklusen og svangerskap og er individuelt..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Det hjelper ikke å se på utfloden. Ingen er like, å det kan variere fra gang til gang. Så utfloden forteller deg egentlig ingenting
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2008 vet jo det:) men er bare en av mange ting som gjør at jeg har ikke har troen..men kan jo altids håpe på at utfloden tyder på det motsatte:)
*Lissi* Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Er det noen fasit på hvor mye og hvordan utfloden skal være da? Trodde dette var litt forskjellig?
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2008 men takk for at dere er så positive:) med mindre TR kommer imorgen tidlig,tar jeg en test:) har så fryktelig lyst til at det skal klaffe denne gangen her..
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Hvis det er noen trøst så har jeg også akkurat sånn utflod som du beskriver, IKM i dag, testet positivt i går:) Hatt lyse gult, hvitt, blank utflod om en annen,.. for noen dager siden hadde jeg også litt lysebrun utflod, så jeg trodde TR var i anmarsj.. Har ekstra mye utflod nå, pleier ikke å ha så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå