Gå til innhold

snart februar jenter noen som begynner og bli klar :)


sebastian08 thea05

Anbefalte innlegg

jeg begynner og bli det har bare koseting igjen og handle tenkte og gjøre det i morgen :) og etter turen på føden i dag for innskrivning så tror jeg att nå kan bare sebastian komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er kjempe klar men har ikke termin før 25 februar. men har søkt om og få bli satt i gang før pga gallesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, veldig klar ja! :-) Og enda er det leeenge til jeg har termin. Men man kan jo håpe at den kommer litt før termin da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli klar jeg også . men det er jo en liten stund til , tremin 26. feb . har stellebord og sånne småtterier igjen å kjøpe .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 19 dager igjen i dag, så det begynner gudskjelov å nærme seg. Er veldig klar for å bli ferdig (håper på en litt tidligere fødsel), men ikke klar for selve fødselen, så følelsene er litt blandet. God shopping =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og er kjempe klar... Er kjempe utolmodig nå, håper ikke at jeg går så veldig mye over tiden. Har termin 19 Februar men tror at my little Princess kommer 20 et eller annet.

 

Magen min strammer seg veldig mye og jeg har begynt å få mensen lignene smerter i ryggen og helt nede i magen. Er det noen andre som føler det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har vært hjemme siden jeg var 3 mnd på vei så jeg må si at jeg nå begynner å bli ganske klar. Men samtidig så gruer jeg meg noe sinnsykt til fødselen og alle smertene..Terminen er 11. feb men hodet har vært festet i over en uke nå så hun kan vel komme når som helst tenker jeg:-) Ønsker dere alle masse masse lykke til videre med alt også håper jeg å se noen av dere på Mandag på kafe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...