Gå til innhold

Å. . . Så DÅRLIG jeg er . . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vakna i dag tidlig med skikkelig omgangssyk'e . . . . Rett og slett helt Jævli . . . Besvimt'e nesten flere gangen, kaldsvett'a piplet frem. . . Gud så ekkelt! Er 37 uker på vei nå . . . . Værre enn å føde dette her .!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ikke verre, men god trening. Hadde det selv i helgen og er fortsatt sliten og slapp. Gikk ned 3,5 kg på bare 1 døgn og hadde veldig vondt over absulutt alt.

Føler med deg.

Skrevet

Mageknipen som følger med omgangssyken er faktisk MYE værre enn rier, helt sant!!

Hadde omgangssyken for et par måneder siden og den mageknipen var rett og slett jæveli!!

Rier er bare barnemat i forhold!!

GOD BEDRING!!!

Skrevet

Det syns ikke jeg og jeg vil si jeg vet hva mavesmerter er siden jeg har en tarmsykdom.

Men du kan jo oppleve det anneledes.

Skrevet

Kan være at jeg syns det er Værre med omgangssyk'a enn å føde pga når man føder kommer det noe godt ut av det:-) det gjør det definitivt ikke ut av dette her . . . Sitter på do konstant. . . .! Vondt i hele meg ,og øynene går i kryss. . . Hadde egentlig time hos jordmor i dag men måtte avlyse. Hun ba meg være obs på at diare kan utløse rier . . . Akkurat DET hadde ikke vært meg i mot da. . . . :-) men jeg forstår deg med tarmsykdom her. . .ang grad av smerter . . . Jobbe innen helsesektoren selv jeg og har sett og jobba med mennesker med ulike tarmsykdommer . . . Og det er ingen behagelig tilstand for den som er plaget . . .

Skrevet

Håper du ikke trodde jeg var så krass mot deg HI.

Jeg svarte bare på det anonym skrev siden hun var så bastant i sin uttalelse.

Skrevet

Jeg skjønte den :-) alle har vi vel våre oppfatninger av ting og tang basert på tidligere erfaringer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...