jente08ogspire:) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er alltisd sugen på noe godt.....
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Plutselig synes jeg gele, sjokoladepudding, karamellpudding etc er fryktelig godt! Med vaniljesaus (har aldri vært særlig begeistret for det før..), og jeg tror det har noe med at jeg har så forferdelig halsbrann, og det lindrer, samtidig som det er kaldt. Ellers kan jeg få skikkelig lyst på varme bakevarer, og kan spise uhorvelige mengder, feks disse ferdige kanelbollene som kjøpes fryst og varmes i ovnen.. Nyyyyyyyydelig!
bøllefrøene Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 spiser stort sett det jeg har lyst på.. har hele tiden bare vært brød og middag.. den siste uker har søtbehovet kommet.. driver å baker opp i fryseren til tvillingene kommer... så nå har jeg boller i ovnen.. å da blir det jo en smak før de forsvinner i fryseren.. ellers har jeg alltid yougert is i fryseren..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Lakris, extra tyggis med menthol smak!! peace-merker, druer, oliven og hele sylteagurker
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 dream sin sjokolade is m sjokkobiter i....mmmmmmm!!! NYDELI!!!!
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Oi. Jeg har ikke hatt lyst på noe, jeg, før nå. Er i uke 33 nå. Og prøver å spise frukt når jeg får lyst på noe... men da kan jeg kanskje finne noe annet i kveld... sjokolademelk, feks. Men knekkebrød med brunost er jo også veldig godt og gir meg litt bedre samvittighet...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Spør heller hva jeg ikke spiser... Det er kortere å liste opp:-) Her går det meste unna når man er godtesjuk. Nytinte muffins - lakris - sjokolade - potetgull u name I eat it. Men prøver å bare skeie ut i helgene og det har faktisk funka ganske bra. Bare gått opp 12 kg og er ved termin nå. Ellers i uka når jeg får godtesjuka, knekkebrød med ost, eple eller gulrot.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Druer, epler og klementiner(men disse er ikke gode lenger). Ellers har jeg vært meget sugen på sjokoladeeeeeeeeee! Men det har også dabbet av litt nå. I dette øyeblikk er det saftig frukt som frister mest, men det har jeg ikke noe av i huset! Hjelp! Dum tråd foresten ;o)
bøllefrøene Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 mmm. det er den beste isen... mmmmm har stappa i meg mange boller nå.. så sparer isen litt nå.. eller..
bøllefrøene Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 grønnsaker og dipp funker og.. lager det på kesam.. så da er det bare å stappe innpå
2hærligegutter Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Appelsiner og first price fruktkarameller, og ikke minst solsikkefrø (hjelper også på treg mage)
LadyLuck & Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 etter jeg fik begynne å spise skker ijenn (ar på total sukkernekt en stund) har det gått mye i snop etc, men i dag er jeg skikkelig sugen på steikt pprika med grillkrydder (bare synd vi ikke har paprika)
Sunniva78 har to små Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Skjærer opp forskjellig frukt, gjerne med litt yoghurt over. Frukt er så mye mere fristende når man skjærer det opp:-) Spiser en stor skål hver kveld jeg.
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Her har vi alltid yoghurt i hus:) Godt med fruktcoctail for eksempel! Dersom jeg ikke har noe, blir det frokostblanding, eller havregryn med sukker;) Spiser knekkebrød med brunost HVER dag,hehe. Også er det sjokolade da,namnam.. Samboer pleier å komme hjem med sjokolade til meg, og si : " Jeg liker deg best med sukker i kroppen, du smiler mer da". Hehe:)
VerdensLykkeligste Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 jeg har fått dilla på honey korn og sånn sjokolade forkostblanding. og kald melk, nam... i det siste har det nok blitt mer søtsaker...
Rebekka og tre vidundere Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 SJOKOLADE og appelsiner.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 Mandler, mandler og atter mandler.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå