Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Er det fint å bo her tror du?? http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12142386&sid=xz11ecdhXgBo617779
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Åjaa, gjett om! Landlig, deilig, stille og rolig. Og fader, sjekk huset a!!! Herrejemini! Er et lite stykke unna sentrum da, men hva fader skal man dit å gjøre da man har et hus som det der!? Hihi.. Skal du flytte!? :-O
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 mannen synes det var fint, men jeg vet ikke helt hva jeg skal i Halden å gjøre hehehehehe Har du sett det avertert i Halden? Står jo ikke noen pris.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Joda, i Halden er det festning, havn, barnehager og skoler, og sikkert MASSE annet dere ikke har i Moss! Hehehe:D Har faktisk ikke sett det noe sted, ingen pris eller noe.. Men det er nok ikke billig det huset der, selv om de husene som ligger litt utenom sentrum ofte er billigere enn de nærmere.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 hmmmmm festning har vi ikke hehehehe bor i Son jeg da og ikke Moss:) Dyrt er jo et relativt begrep....vil du tippe pris?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Æsj, Son da:P Visste jo egentlig det, hihi. Tippe pris ja, hmm.. Jeg vil tippe fra 3-3,5 mill. Skal spørre sambo da han kommer, han er alltid nærmere enn meg;) Jeg skal jammen se etter prospekt neste gang jeg er i byen også,for moro skyld. Det har vært til salgs en stund, så skjønner ikke hvorfor det ikke står pris.
skrotnissen Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 halden er jo et relativt billig sted å bo da... så er det veldig sentralt! kort vei til svinesund, strømstad, fredrikstad, sarpsborg osv.... veldig lett å komme på e6, å da er det strake vegen:) så er det jo masse studiemuligheter med både vidreregående skoler og høgskole så da får jo barna kort vei når den tiden kommer. dessuten har halden som mål å bli norges beste sted å vokse opp! så det er masse å ta seg til i halden! for ikke å glemme allsang på grensen om sommeren haha ; D
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 hehehehe joda, men det tar ca 40 min til Moss og jeg orker ikke bruke så lang tid på jobb.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå