Staark Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde renselse i knapt en uke, før den 10-dagers blødningen dukket opp, for så å ikke blø mer. Istedet har jeg litt gul utflod? Aner ikke om det er utflod, eller om det er væske fra sårene. (Jeg fikk noen få pyntesting) Uansett, truseinnlegget blir gult, nesten lysende gult. Det er ikke snakk om mye, det er vel heller fargen som overrasker meg. Jeg hadde liksom ventet blod eller noe, men så lyser det gult. (Minner om fargen på fox,.....) Er det normalt? at man "væsker" når man har renselse? (stingene er der fortsatt) Jeg er ikke opphovnet eller mer sår enn tidligere, men hver gang jeg er på toalettet blir jeg påmint at jeg har gjennomgått en fødsel.
Turtelduen Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Kan ikke huske jeg. Men jeg tror du merker det om det er en infeksjon...
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Sikker på at det ikke er bittelitt gammelt blod blanda med utflod eller noe slikt? Lukter det vondt? Altså, lukter det infeksjon? Om du er bekymret bør du kontakte legen.
Staark Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Det er absolutt ingen blod, bare gult. Har vært plaget med sopp hele svangerskapet så godt mulig det er det? Det lukter ikke noe spesielt, heldigvis. Skal til legen om 1 mnd, får vel gu da. Ville bare vite om andre hadde det lignende, eller om "alle" bare blør i renselsen.. Takk for svar hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå