hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 søndag tok jeg en angrepille siden vi hadde en liten arbeidsulykke. Tenkte at det ikke var nødvendig å ta en slik pille siden mensen var rett rundt hjørnet men valgte å gjøre det for sikkerhets skyld. Men nå er det torsdag og fremdeles ingen mens... noen med erfaring om mensen kan bli forsinket av den pillen ?
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Blødningsforstyrrelser er en vanlig bivirkning sier de. Ta en test! Så du er litt mer sikker.
Blue Lady Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 En test vil neppe slå posisitvt ut siden du evt er bare 5 dager siden..
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Får vente i noen dager til og se før jeg tar en test. Det verste er at jeg ikke har noen mens symptomer...jaja Men det som bekymrer meg mest er ikke om jeg er gravid men at jeg har tatt en slik pille hvis jeg er det. Og hvilken skade det kan ha gjort... Men jeg får la være å tenke på det, mensen dukker helt sikkert opp snart .
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg måtte ta en slik pille for en stund siden også. Ble veldig nervøs av samme grunn som deg. Men var ikke gravid:) Bare litt forsinket blødning. Stress eller engstelse kan jo forskyve blødningen vet du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå