Lykke*Li Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Sambo gjør meg sååååååå frustrert om dagen, jeg blir fly forfanna. For det første så har han hobby-dagene sine mandag og onsdag, også jobber han 8-17 hver dag. Denne uken har han nesten BARE snakket i telefonen fra han kommer hjem fra jobb, til S legger seg. Prøvde å ta det opp med han nå, og sa at jeg syns han kan legge fra seg jobben kl 17 og hobbyen kan han drive med på mandager og onsdager, og da fikk jeg bare:"Kan vi ta det etterpå, skal se Karl og Co nå?" Å, merker jeg blir så himla forbanna! Han kan da vel bruke litt tid på sønnen sin og samboeren sin når han først er hjemme???? Pleier ikke å være sånn han men...... Flere med "sånne menn"?? hehehe
danieI Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 hehe carl og co altså? hils og mobb ganske mye fra meg
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Huff, hadde mannen prioritert Karl & co fremfor familien tror jeg jeg ville tatt det ganske alvorlig ja....
Groosalugg Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Karl og co? Hahahahahaha! Min x prioriterte macGyver foran meg og barna men Karl og co vil jeg si er verre tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå