Erisa* Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 - Kanel plutselig blir et nødvendig krydder til alt mulig - Du tross for at du aldri har følt deg mindre sexy, har sex flere ganger i uka... - Velger å gå trappene for første gang på flere mnd... - Aldri går noe sted uten fullt batteri på mobilen Noen flere?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 -når du studerer trusa hver gang den er av ihåp om at slimproppen har gått -når du får kynnere når du er ute å går, men stopper ikke fordi du innbiller deg at det hjelper, altså at det ikke stopper opp, og gå videre(for et par måneder siden stoppet du opp, gikk tilbake å la deg på sofaen) -slutter med omega3 fordi du har hørt det er fødselshemmende, og glemmer at det faktisk er sunt og godt for deg selv og babyen. (fødeklar først imorgen jeg) ;p
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 * når du sitter i senga hele natten pga halsbrann og pustevansker. * har mest lyst til å sove mesteparten av dagen og kjeder vettet av deg resten av tiden. * du har plass til en halv potet, to erter og en tygg med fisk eller kjøtt, men går i kjøleskap/skap for å finne noe å knaske på 1/2 time senere * gitt opp tanken på sokker og sko * ser ut som et skogstroll nedentil fordi det enbefales å ikke barbere seg før fødsel * kjefter på mannen pga alt som ligger rundt omkring på gulvet...Jeg har i alle fall IKKE sjangs til å plukke det opp! *ler* Hm...skal komme på mer snart!
M*A*S*H* Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 *Når du har spist opp alle bakevarene som du pliktoppfyllende hadde bakt tidligere i svangerskapet for å ha noe å servere når du fikk barselbesøk. *Når du får hjelp (uoppfordret) på butikken til å hente ned varer fra høye hyller - hehe - det er jo de laaaave hyllene som suger! *Når folk stirrer på magen din mens de snakker med deg. *Når aboslutt alle du kjenner - også de du sjelden snakker med ellers - plutselig og uskyldig ringer og spør om det har skjedd noe. Gjerne HVER DAG. Minn meg på hvorfor jeg fortalte alle når termin var... Burde sagt uti mars en gang... Hehe. LItt moro og da.
Anettemor82 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 ler og ler:) det er så sant så sant:) Håper at denne latteren min nå også kan ha innvirkning på fødselen;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 hehe dere er morsomme, her ler man itilleg for å sette igang ting. Det handler altså om å være besatt av å finne en måte å få igang ting på. Må innrømme jeg valgte en laaaaaaaang trapp idag...den har jeg prøvd å unngå hele tiden, selv da jeg ikke var gravid. Heisen er rett ved og gikk bestemt opp. Skulle til 3.etg og var plutselig så lett på foten og veldig ivrig. Så kjente jeg meg ikke igjen. da var jeg kommet til 6.etg og befant meg plutselig på loftet hehe... Litt klar for å føde ja..
M*A*S*H* Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Hehe - sånn går det når man er overivrig. Sitter og niheier på Norges håndballgutter jeg nå - kanskje det hjelper også??
15.mai :) Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 HAHAHA så bra!! Spiser appelsin..kanskje det hjelper også
Erisa* Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2008 Hehe, så mye rart vi gjør:) Appelsin høres bra ut, det er sikkert fødselsfremmende;) Logikken bak det: tran smaker fælt, og er fødselshemmende. Da må vel appelsin, som smaker godt, være fødselsfremmende??? eh.. I morgen skal jeg gå trappene i stedet for å ta heisen på skolen hele dagen. (jeg har nemlig begynt på skolen igjen, må jo ha noe å gjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå