Gå til innhold

Treff på Gjøvik her i januar


Mette

Anbefalte innlegg

Jeg er ny her på siden og er bosat i Gjøvik. Jeg er tilflytter fra Danmark og kender defor ikke ret mange her i byen. Jeg er i 28. uge, og vil meget gerne mødes med andre gravide. Nogen der har lyst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne komme på treff. Bor selv i Østre Toten og kjenner heller ikke så veldig mange. Er nå i 27.uke, så da er det jo litt likt for oss... Jeg er sykmeldt og kan egentlig når som helst, både dag og kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil gjerne bli med på treff. Er tilflytter fra Vestlandet og kjenner heler ikke så mange her. Bor på raufoss sammen med samboer og sønnen min på 1 1/2.. er i uke 21.

 

Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Det lyder super. Hvad siger I til på fredag ettermiddag? Og passer det jer at mødes i Gjøvik? Jeg er meget fleksibel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer ikke for meg denne fredagen. Jeg er stort sett veldig fleksibel altså, men skal bort i helgen. Desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kan og godt være med på et treff! :)

 

Jeg bor på Gjøvik og er i 23.uke :)

 

Stort sett opptatt denne uka, men ser bedre ut neste uke (minus tirsdag) så da er jeg gjerne med en tur!!

 

Ha en god uke alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!!

 

Passer bra på mandag for meg og! Jeg jobber fullt, så må nesten bli på ettermiddagen for min del - tidligst kl 17, for da kan jeg dra rett fra jobb :)

 

Bare si fra når det passer for dere - og hvor dere har lyst til å møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...