1jente2gutter Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Heisann!Min datter på 3 år har så store mandler at du såvitt ser åpning mellom drøvel og mandler!Og nå har hun hatt en sterk halsbet og ørebet så det er snakk om å fjerne de når hun har hatt hovne mandler/halsbet 3 ganger i løpet av 12 mnd! Men jeg har hørrt forferdelige ting som at såret åpner seg og ungen blør noe voldsomt og slikt og det skremmer meg.er og redd for å øegge henne i narkose......... Har noen fått dette gjort påc deres barn og kan si koss det var?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Min sønn var så plaget at de var nødt til å operere ham (fjerne mandler, falske mandler og legge dren i begge ører) før han fylte to år. Han snorket og hadde problemer med pusten når han sov, og holdt på å kveles av små ting som riskorn osv. Det er sjelden de utfører såpass store operasjoner på så små barn. Han brukte en hel dag på å våkne av narkosen, og var nokså dårlig de første dagene - det tok en ukes tid før han var "seg selv" igjen. Likevel angrer jeg ikke et sekund på at han ble operert, hverdagen ble en helt annen etterpå! Når de er såpass store som din datter (pluss at de skal vente ett år på flere tilfeller av halsbetennelse pluss vanlig ventetid, kan fort bli fire eller fem år før inngrepet gjøres, alt etter hvor plaget hun er) er det vanlig at det er mye lettere, mange er oppe og løper rundt allerede samme dag som operasjonen. Lykke til!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Jeg ble selv operert da jeg var ganske lita. Men det eneste jeg husker er at jeg fikk masse is på sykehuset, for å kjøle ned såret. hehe. Men d jeg ville si er at når jenta di er så lita som 3 år, så vil jeg nok tro at de følger godt med i ettertid for å forsikre seg om at alt går bra:) Det blir nok ikke så hyggelig å se lillejenta si i narkose.. Men jeg vil ønske dere lykke til da:) Og det blir godt å få en jente i ettertid som er mye friskere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå