lego Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde dagmamma på mini fra mars til og med juni i 2007. Hun ringte meg i stad for å gi beskjed om at jeg måtte ordne noe greier sann at jeg får tilbake penger på skatten. Men hvilke papirer er det jeg trenger??? Og hvor kan jeg skaffe det??!? Det haster jo litt også, alt skal være levert innen 20. januar.... Noen kan hjelpe meg, væææær så snill.... *ett lite dådyrblikk nå ja*
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Du må ordne noen greier? Du må ha kvittering på at du har betalt de mnd du har betalt. Så leverer du det sammen med selvangivelsen din. Fristen for å levere selvangivelsen er da vel ikke før 30. april eller noe?
lego Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke fått noen kvitteringer fra henne i det hele tatt jeg.... hmmm.... skjønner ingenting jeg.... Men hvor mye penger er det snakk om at jeg får igjen da???
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Opp til 25000 i fradrag for ett barn ettersom hvor mye du har betalt. Du må sørge for at hun skriver en bekreftelse til deg på at du har hatt barnepass og hvor mye du har betalt.
lego Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2008 ok.. Takk for svar. Da ringer jeg henne i morgen. Fikk ikke snakket så mye med henne i dag, var på vei inn for å hente lillemann se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå