Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Stoler dere på at det dere får beskjed om ang kjønn på ul stemmer>? Fikk beskjed om jente jeg, ikke no tvil eller hørtes det ut som. Men vet ikke om jeg tørr å handle inn såå mye rosa....
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Jeg hadde nok vært mer i tvil hvis de sa at det var jente enn gutt :-). Litt fordi jeg har hørt at det er lettere å se at det er gutt enn jente og litt fordi magefølelsen min sa klart gutt. Vi så en helt klar "tass" med to små baller under, å vi er ikke i tvil hehe... Sammenlignet med UL-bildene fra forrige gang, så vlle jeg nok blitt fryktelig sjokkert hvis det viste seg å være feil :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #3 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har fått høre gutt begge gangene. Det har liksom ikke vært tvil. En skikkelig trompet, som sto rett i været:) Tror jeg hadde blitt litt usikker om de hadde sakt jente. Men jeg tror ikke du skal bekymre deg. Skjelden at de tar feil. Shopp litt rosa du;)
minnimoi Skrevet 18. januar 2008 #4 Skrevet 18. januar 2008 Vi fikk beskjed om at vi ventet jente på UL for et par dager siden. Da jeg spurte hvor sikkert dette var, virket det nærmest som person ble fornærmet og svarte "Jeg ser da det jeg ser, eggeledere og livmor, jeg er 100 % sikker" Hun skrev også jente på alle papirene våre. Undelig at de kan gjøre det om det er så vanlig å ta feil??
Stoltmai mamma:) Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 Vi fikk beskjed om at det blir ei lita jente, va litt skeptisk, dette va på den ordinære ul.. har hatt to ultralyder etter denne, og alle sier jente, uutenat jeg sier kjønnet, de viser det som er kjønnsleppene, så nå føler jeg meg ganske sikker.. har handlet litt rosa, ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå