Gå til innhold

Hihi Mamalari, ser du viser dine kunster :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det ser så spennende ut når du ser masse rart og rett på folk, og det bare ut fra et nick og en fødselsdato :)) Er imponert, og fikk så lyst å høre om du så noe om meg...? Bare å sende PM hvis du vil, evt legge ut her...Hvis du ser noe da... ;)

Hihi, venter i spenning :))

Må da være god "trening" for deg, og de andre spåerne, denne siden :)

23. september, 1981

:) MVH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint å få prøvd seg ut her ja:) Morro og se når ting stemmer, men tar jo litt feil enda også.

Tror du må vente litt ang graviditet, klarer ikke helt å få opp når, men tror det vil komme i løpet av våren. Får opp at det begynner å bli noen månder siden dere begynte å prøve,får opp at dere begynte i høst. Får ikke opp noe barn på dere ifra før, så tror dere prøver på den første

Hvordan er forholdet til samboeren din nå? Husker det var litt problemer da jeg så på deg sist. Får opp at ting har ordnet seg, og du er mer tilfreds med hvordan situasjonen er nå.

Som person så får jeg opp at du er veldig systematisk, at du som regel vet hvor ting er og har orden i det. At du er en 'lederperson', du er den som lett påtar deg ansvar, og det er som regel du som styrer når det skal skje noe. Ellers så får jeg opp at du er veldig fornuftig, tenker som regel gjenom ting før du tar et valg:)

Har du mørkt langt hår? Fikk opp et bilde av deg med mørkt hår og ganske lang (nesten 1.70?) kan det stemme.

Får opp at du bor i en leilighet, men at dere leier. Får opp åpen kjøkkenløsning, av en eller annen merkelig grunn, stemmer det.

Har dere planer om å flytte etterhvert? Ser ut som det blir flytting på dere om ei stund.

Skrevet

Hei

Er mulig jeg er litt vanskelig å lese akkurat nå, for var egentlig lite som stemte her...hehe... Jeg er nok fornuftig, men lite systematisk... *rødme* Vi begynte å prøve i høst, da, og har det fint i forholdet nå, ja...Og har ikke barn fra før...Og bor i leilighet, men som vi eier da ;) Så litt var da rett... ;)

Takk for at du svarte meg :D

MVH

Skrevet

Godt å høre at noe stemte da:p Er jo ganske ny på dette, så tar jo forsatt feil også. Fint at du kommer med tilbakemelding. Hjelper meg til å utvikle meg videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...