Gå til innhold

Fødselsforberedende olje!?...og stellebord.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har noen erfaring,både på godt og vondt,med såkalt fødselsforberedende oljer?

Er det noen som vet hvor det kan gå an å få tak i noe slikt?

Skal man bruke det i noen uker eller bare når fødselen er begynnt??

(Har aldri gjort dette før,så kansje et dumt spm??)

Har også fått et stellebord av min mor,et brio som man henger på veggen.Er det noen som har hatt dette som syntes det var bra?eller dårlig? (tenker på å selge det,ser jo ut som en varmtvannsbereder..)

Det er jo ikke badekar i det og det er vel kansje en fordel!

På forhånd takk for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder fødselsforbredene oljer så har jeg ikke så mye å komme med. Egentlig aldri hørt om det hvis det er meningen å sette igang eller noe?

Men jeg brukte noe som heter svangerskapsolje fra Helsekost. Den brukte jeg fra ca 5 mnd da magen begynte for fult. Den skal forhindre strekkmerker bl.a.

Selv fikk jeg noen få alikevel, MEN det er lurt å smøre mellomkjøttet 'der nede' morgen og kveld i hvertfall 1 mnd før termin. (mellom rompa og tissen)

Det kan hjelpe deg i å ikke revne. Jeg revnet ingen ting, så har i hvertfall ingen ting å tape.

Vi har en stellekomode (med hjul) som jeg er veldig fornøyd med. Med kar. Ikke veldig lenge du får brukt badekaret, men kjekt når du først har det. Hvertfall hvis dere ikke har badekar selv.

Når han sluttet å bruke det trillet jeg det bare til side, tok av det underlaget han lå på, og wops, så har vi en komode:-)

Kostet ca 1300kr, men deff verdt det!!!

Har du mulighet til å dra til Strömstad, så vil jeg anbefale babyshop der;-)

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...