Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye stoler dere på det jordmor sa om kjønnet på ultralyden? Spesielt dere som har fått vite at det kan være jente. Er det noe som er "sikre" tegn? Vi så tre streker som jordmor sa var kjønnsleppene...

 

Det er helt det samme for oss om det er jente eller gutt, men jeg blir nå litt opptatt av det likevell :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk beskjed om tre streker også ;o)

Tar det med en klype salt, og tenker at det er 50/50 sjangse her. Stoler ikke helt på dette med UL så lenge det er den ordinære. Hadde jeg sett det på 3D, så hadde jeg vært mer sikker ja.

Skrevet

vi så tre streker forige gang var helt sikkert en jente og det var d.. nå var de ikke sikkre men gjettet at det var en gutt vet ikke helt om jeg er like sikker nå som sist. men spiller jo ingen rolle hva det er..

Skrevet

Vi fikk selv se de tre strekene på ordinær UL, og i vogga ligger nå en liten pike ;)

Skrevet

Vi fikk beskjed om at det var ei jente og det var ikke til og ta feil av (hu lå og skreva som bare det på UL) så jordmora låste bildet og viste oss hvor diverse ting var og sa at hu var ikke i tvil en plass om at det var jente, var på mangen UL etter den ordinære og fikk vite på alle at det ble jente og ut kom det ei jente :-)

Skrevet

Fikk vite det var ei jente (på to vanlige ul) og ut kom ei tulle :)

Skrevet

Heisann!

 

Vi var på UL på tirsdag og fikk akkurat samme beskjed. Hun så noen streker som hun trodde var kjønnslepper.Jeg var helt sikker på at jeg hadde en gutt i magen, men da blir det visst jente og det er kjempegøy!Men, jeg tror det ikke før jeg får se det:)

Skrevet

 

jeg var på Ul forige uke og fikk beskkjed om jente. Hun var først rimelig sikker, men så sa hun nå er jeg sikker nå fikk jeg en bedre vinkel. Ser dere det hvite der sa hun det er kjønnslepper.

Så må jo nesten stole på at det er en jente, Selv om jeg fra begynnelsen av har følt at det er en gutt.

 

Håper det er en jente for nå er det masse søte rosa klær her...

 

Hvor ofte tar de feil? Stort sett er det vel riktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...