jonamam Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Såg det nå i sted at han begynner å få blemmer på ryggen og magen. Det går jo i barnehagen... Stakkars lille klompen min, var så trøtt og utilpass. Er ikke ofte han er syk(bank i bordet), men denne visste vi jo han måtte igjennom. Ikke vanlig at han sover klokka halv syv nei:-) Hvor lenge er det vanlig at man holder de hjemme fra barnehagen? Må jg regne med å holde han hjemme hele neste uke tror dere? Er vel kanskje litt individuelt dette. Må planlegge litt siden samboeren begynner i praksis på mandag, han har vel ikke så lyst å sykemelde seg første uken, tenker jeg....
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Veldig individuelt ja, han kan gå bhg igjen ta koppene ikke er væskete lenger. Snuppa var vel borte fra bhg i halvannen uke tror jeg.
Turtelduen Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Mine var hjemme til alle koppene hadde skorper. Så lenge det er blemmer så smitter dem, selv om det bare er èn blemme. Mine var hardt rammet, men varte bare èn uke. Han som var eldst var mildest rammet og han tok 1 1/2 uke. Begynte på en mandag og var i bhg igjen neste mandag var de to andre. Det som hjalp for nattesøvnen var Vallergan, og det eneste som hjalp på kløen var Eurax! Disse midlene fikk jeg ikke greie på før ungene var helt desperate... De to minste da, han eldste gikk greit bare med hvitvask. Lykke til!
Turtelduen Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Vallergan er forresten en antihistamin, kløestillende. Som har tretthet som bivirkning. Veldig deilig for barn og mor!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå