Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hadde en del kynner med forrigemann, men det er jo godt og væl 3 år siden...hehe Så jeg lurer på disse kynnerne jeg da... Hvordan kjennes de ut? Har hatt mye vondt -spesielt når jeg går vanlig og i trapper. Kjennes ut som hold, men på "feil sted" på en måte. Har det ikke utenom -bare når jeg går. Har heller ikke lagt merke til noen spesiell stramming i magen....hmm... kjenner dere igjen dette som kynnere??
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Det skal sies at dette er i nedre delen av magen, da og oppover på begge sidene...
Fullrulle86 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 kynnerne gjør at hele livmora strammer seg og blir like hard som en håndball. en kan kjenne fasongen på livmora si tydelig. skikkelig ubehagelig men går over etter noen sekunder.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Ja, det kjennes sånn ut på smertene og, men ser ingenting på utsiden... Er jo litt betenkelig at det kun kommer når jeg beveger meg og, for kynnere kommer vel litt sånn uansett??
Fullrulle86 Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 det sies at en får lettere kynnere viss en er stressa eller går veldig mye. jeg fikk jaffal beskjed om å ta det helt med ro for ikke å fremprovosere kynnere. viss en ligger når kynnerne kommer, hjelper det ofte å skifte stilling, eller viss en går, å sette seg ned litt.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Kynnere er likt som Snohvit86 sier, men det som er viktig å huske, er at EN kynner, faktisk kan vare opp til 15 minutter
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 Hvis du har kynnere merker du det med en gang!! Magen strammer seg og blir hard som en stein! Så hvis du er usikker, er det nok ikke det du har hatt.......
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 Hei. Hvis det er kynnere skal du nok kjenne det meget godt ja. Da blir magen kjempe hard. De skal som regel avta hvis du forandrer stilling. Trapper er jo en av delene som kan provosere fram kynnere, så vær forsiktig når du går i de. Ta det rolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå