Gjest Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei. Har lenge tenkt på å kjøpe en Mei Tai og har endelig hoppet i det. Har et barn på 11 mnd så det var kanskje litt i seineste laget, men man kan jo bruke de lenge så jeg synes disse var det beste bærealternativet. Siden hun er så gammel blir det bedre for min rygg å bære henne på ryggen. Hvordan er det å få på seg Mei Taien når ungene er så store? Jeg har ikke fått den enda, men har begynt å øve meg på kastet og da merker jeg at hun er veldig urolig på ryggen når hun er kommet dit. Tror det blir vanskelig å feste den alene. Noen som har erfariger? Kanskje det bedrer seg med tid og stunder når hun forstår mer hva som skal skje? Jeg betalte 350 kr for min helt nye Mei Tai er det ok pris?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Sorry at jeg blander meg, for jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt.. MEN kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Hei, fant en på tilbud på alveslottet.no, men ser at de har tatt bort den nå. Så jeg fikk nok den siste. Vet jo heller ikke om de er bra etc. Er skikkelig spent på dette )
knærten71 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Jeg synes prisen var billig. betalte det for min brukte og gamle mei tai. Syns du skal gå inn på tettintill.no og se på instruksjoner. Du kan ta den på uten å kaste. Det fikk jeg aldri til. Youtube har også noen bra videoer du kan se.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk for tips. Skal sjekke disse ut. Selve kastet er ikke noe problem, heller det at hun ikke vil ligge rolig på ryggen etter kastet. Men skal sjekke ut de plassene som du nevner å se hvordan de gjør dette. Er spent på kvaliteten. Kjøpte den på salg.
Mayken Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Er helt genialt med mei tai. Mener jeg betalte 600-650kr for min, så du har kommet over et godt tilbud. Men jeg lurer på om det kanskje hadde vært lurere å kjøpe en troddler (er det sånn det skrives tro) De vokser så fort, og den typen er lengre i ryggen. Jeg har i tulle på 14 mnd, og jeg vurdere å måtte bytte ut mei taien med en troddler. Føler hun ikke helt får den støtten hun kan trenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå