lilje89 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Nå har jeg lest en masse innlegg hvor de jentene som er med i denne serien er blitt kritisert for å "henge ut" seg selv og barna sine.. å folk sier at de ikke ser poenget med å lage en dokumentar om det å være ung mor. Det er akkurat slike holdninger som gjør den dokumentaren så viktig! Jeg er selv med, å jeg syns virkelig ikke at jeg henger ut barnet mitt. Jeg forteller min historie, så får folk dømme meg ut i fra det. Jeg valgte det fordi jeg er lei av å bli dømt som "uansvarlig" og "dum" fordi jeg skal bli mamma som 18 åring.. håper folk kommer til å se på serien! tror den kan hjelpe til med å knekke mange fordommer.. men også vise at det er positive og negative sider ved å være ung mor! mvh Signy jacobsen
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 signerer denne, men jeg valgte å bli med først og fremst fordi jeg syntes konseptet virket spennende og interessant + at jeg ønsket å vise hvordan jeg fungerer i hverdagen som ung mor (= gleder meg til å se episodene vi er med i og håper at folk rundtom får et annet syn på oss unge mødre når de har blitt kjent med oss i serien- tror serien kommer til å vise en gjeng med flotte, oppegående unge jenter (ser lovende ut hittil ) også må jeg i tillegg skrive at jeg håper folk slutter å henge seg så veldig opp i småting som en liten fest og kommentarer som "jeg tisser i dusjen"...
Minimo <3 Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg sysn personlig det er kjempe gøyt å se på sånne ting:D Som i forje episode, når hun fødte:D får helt tårer i øynene:D Syns det er kjempe greit å se hvordan andre unge mødre takler hverdagen som mor:D kjempe spennende;) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå