Rødtopp75 og to små Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Hei, da prøver vi igjen Neste leketreff blir hjemme hos Josefine og meg torsdag den 24. januar. Mer info ligger på FB. Fint om de som kommer kan si fra. Vi gleder oss
eple72 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 så kjipt . da skal jeg på sykehuset så vi kan ikke denne gangen heller. erg erg ha det gøy .
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Nå er det ikke lenge igjen av permisjonen, og det hadde vært hyggelig å treffe dere igjen før det blir jobb for alle penga. Vi vil gjerne bli med :-) PS. Kan vi ta med noe? Jeg er ganske stødig på sånne 123-kaker hehe ;-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg tar gjerne imot tilbudet om at du tar med en slik 1-2-3 kake , så står jeg for en enkel lunsj med rundstykker. Hvis vi blir mange kan det kanskje være greit at de som kan tar med en ikea stol, men det kan vi komme tilbake til når jeg ser hvor mange som kommer. Koselig om vi kan samles en liten gjeng. Det er jo snart tilbake på jobb for en del av oss og ikke like enkelt å treffes lenger på dagtid.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Regner med at vi tar oss en tur. Tror ikke vi har noe på kalenderen. Blir koselig det. Må jo få med oss litt de to siste ukene.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Vi kommer også gjerne en liten tur :-) Gleder oss til å treffe igjen store og små!
selma07 og engel Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Hvor holder dere til? Hvor gamle er babyene deres? Hadde vært hyggelig å være med en gang!!Selma blir ett år 30. januar!
heiamagen Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Heisann Vi har rett og slett ikke tid....har mindre enn to uker igjen av permisjonen og har så mye vi ikke har gjort... Ha det gøy!
Endelig ny spire i magen Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Vi har desverre ikke mulighet i morra. Har jo så lyst til å hilse på alle de små igjen... Hvis noen har lyst kan vi godt treffes hos meg neste uke eller uka deretter ( mange har vel begynt å jobbe da...) Vi drar til Thailand 8 feb. så det må bir før det. Kos dere masse
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Vi vil gjerne treffe alle store og små de siste par ukene vi har igjen, så det syntes vi hørtes veldig hyggelig ut :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Hei, Vi må desverre avlyse i morgen. Både jeg og lille gull er syke. Håper vi kan bli med neste uke om det blir noe av. Skikkelig kjedelig det her nå som jeg har så få dager igjen hjemme.
Rødtopp75 og to små Skrevet 23. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 23. januar 2008 Heisann! Ser ikke ut som vi blir så mange i morgen. Kun ca fem voksne og like mange småttiser. Da klarer vi oss sikkert med de to barnestolene vi har. Dere behøver ikke å ta med noen ekstra Det blir artig å se alle sammen, som åler og krabber. Synd med de som er syke. God bedring til dere. Vi gleder oss
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 23. januar 2008 #14 Skrevet 23. januar 2008 Ikke glem de som hopper avgårde som små helikoptere hehe. Synd at folk blir syke nå ja, vi har ikke så mange muligheter til å treffes før det er jobb igjen (så kom igjen og bli friske, takk ;-). Ganske trist å tenke på, vi har hengt sammen så lenge og brått var det over. Men dæven så mange fine og morsomme øyeblikk vi har hatt, dere. Håper vi også kan fortsette og treffes i ny og ne. En ting er helt sikkert; graviditeten og permisjonen hadde aldri i verden vært det samme uten dere! :-)
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 signerer denne! Det er en fantastisk og unik gjeng! Gleder meg til å se krabbere, ålere og hoppende helikoptre i morgen!
Endelig ny spire i magen Skrevet 24. januar 2008 #16 Skrevet 24. januar 2008 Hei! Kan ikke dere sjekke ut om hvilken dag som passer for treff hos meg ( hvem som kan når) Jeg kan ikke torsdager. Men ellers er jeg ganske fleksibel
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 24. januar 2008 #17 Skrevet 24. januar 2008 Her så passer alle dager utenom mandag, da skal jeg til tannlegen :-( Synes vi absolutt bør klare å få til et par treff til før alle fyker ut i jobb igjen. Det har våre små så innmari godt av og vi jenter også :-) Gleder oss til treff i dag og fremover
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 25. januar 2008 #18 Skrevet 25. januar 2008 Onsdag får vi besøk, så den dagen passer ikke for oss. Ellers alt bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå