Gå til innhold

JIPPI - fin hcg stigning!:-) 6+1 ?


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Har vært så bekymret i dette svangerskapet da jeg hadde en SA tidlig i desember (8+1), men var gudskjelov heldig å bli gravid igjen fort (er i dag 6+1 eller noe?). Er litt usikker på når egget ble befruktet da det ikke var helt lett å finne eggløsning etter SAn (hadde ingen mens i mellom).

 

Har hatt småblødninger siden før jeg fant ut at jeg var gravid denne gangen og var helt sikker på at det skulle gå galt, men nå ser det foreløpig fint ut:-)) Hadde hcg på mandag 7.1 på 415, tirsdag 8.1 på 702. Det må også sies at jeg heller ikke har mange symptomer....

 

Var på ultralyd på mandag, og alt så bra ut, men kunne ikke se noe mer en et fosteranlegg. Begynte med småblødninger igjen (brun utflod) dagen etter ultralyd (ennå gynekologen sa at det ikke var tegn til flere blødninger). Jeg fikk også STERKE mensmurringer på kvelden og ble bekymret for at jeg skulle abortere igjen.

Tok ny Hcg igjen i går, og legen ringte meg nå og fortalte at den var på 9800!, og det var veldig bra!! Jeg skal for sikkerhetsskyld ta en ny imorgen, men legen var nesten sikker på at spottingen etter ultralyden, nettopp kom pga den. Å, jeg er så letta! Men klarer selvfølgelig ikke å slappe helt av ennå;-) Gleder meg til ny ultralyd 4.februar!:-)))

Har en bedre følelse denne gangen!

 

Uansett - det kan gå bra selvom man har småblødninger :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...