Gå til innhold

Hvilken brystpumpe anbefaler dere ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...Og er det ok å kjøpe brukt, eller blir det litt "ekkelt" ?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har avent manuell. Er fornøyd med den.

 

Ville ikke kjøpt brukt, synes det høres ekkelt ut. Men det er det vel egentlig ikke. En koker det jo. Men det er også noen deler på pumpa som blir slitt av bruk så kanskje like greit å kjøpe en ny. Den jeg har kosta ca 600.

Skrevet

Jeg har Avent manuell, den funker bra - men knirker. Det er et vanlig problem med denne pumpa. Ikke noe problem å kjøpe brukt.

Skrevet

Avent manuell hadde jeg på førstemann og skal kjøpe brukt i samme type denne gangen. Den knirka da, men det får ikke hjelpe;o) Jeg ser ikke poenget med å kjøpe ny. Når du kjøper brukt kan du dra og se på den og da ser du fort om den er slitt eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...