Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere selv?

Til barna, så de har i neste str. osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper ikke mye klær, men prøver å kjøpe på salg når jeg først må handle noe. F.eks da misnta begynte i barnehagen før jul, kjøpte jeg et par sett klær på salg til å ha liggende i hylla hennes. har rett og slett ikke råd til å handle alt til fullpris :(

Skrevet

Innimellom.. Men ikke nå. Selv er jeg gravid sp ikke noe poeng å kjøpe mere klær. Snuppa har massevis av klær så hun trenger ikke og ellers synes jeg det finnes så utrolig lite pene guttebabyklær at de som henger påsalgsstativet sjeldent er aktuelle..

Skrevet

Elsker salg! :-) Handler både til meg, ungene og huset. Vurderer å kjøpe vinterklær på salg nå til neste vinter.

Skrevet

Kjøper nesten alt til ungene på salg. Er jo stort sett salg hele året!

Skrevet

Hvis det er noko eg trenger og eg finner det på salg så handlar eg på salg. Nå har ungane det dei trenger og vel så det så nå blir det ikkje noko handling, eg derimot har behov for klær men eg har ikkje finne noko enda. Eg kjøper ikkje på salg bare fordi det er salg, det må vera nok eg treng.

Men det meste av dyre uteklær og sko har eg handla på salg.

Skrevet

Ja, gjør det..

Men hender jo jeg finner noe superfint som jeg bare måå ha til ungene eller meg selv eller mannen, og da spiller det ikke så stor rolle hva det koster.

Skrevet

Finner aldri noe på salg jeg...

Skrevet

Ja, elsker salg. Men er kresen da, så jeg ikke kommer hjem med billige ting jeg ikke bruker.

Kjøpte en bluse på NoaNoa i går, kjempefin. Og kjempefint undertøy på Lindex. To sett. Og det var bare i går;) Skal shoppe litt i helga og.

Kjøper ikke så mye til småtten, han har alt....

Skrevet

Varierer. Kjøper jeg noe på salg til meg selv så er det planlagt før jul. Kjøper litt basis klær og treningsklær. På slutten av sesongen skal jeg kjøpe meg ski:)

Gutta kjøper jeg ganske mye til. Dongri bukser, joggebukser og barnehageklær blir kjøpt en eller to str. større. Men jeg kjøper sjelden klær jeg ikke har sett på før. Blir ofte rare kjøp:)

Skrevet

Mest til Daniel og helst en str større enn det han bruker.

Skal på butikken imrg, gleder meg ;)

Til meg selv blir det mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...