Gå til innhold

hjelp.. mister så mye hår !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt å miste mye hår etter en fødsel. det er 3,5 mnd siden jeg fødte og nå i det siste har jeg begynt å miste så mye hår når jeg grer meg eller vasker håret, tar i håret osv. mistet ikke hår under graviditeten. er det noen sammengeng ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å begynne å miste hår under amming ved 3-4mnd etter fødsel.. Jag har "dratt" av meg halve manken.. Men det vil gi seg etterhvert.. Tar også b-vitaminer for å styrke håret og for å ikke miste for mye..

Skrevet

Akkurat samme her! Har begynt å miste masse hår nå i det siste. Fødte for 4 mnd siden. Mista ikke hår i svangerskapet heller.

Skrevet

Helt vanlig. Dusjsluket ble tett hver gang.

Nå vokser masse ut igjen, og det ser helt rart ut!

Skrevet

det er helt vanlig.. man mister MYE mindre hår når man er gravid. derfor mister man mye etter fødsel.. har lest det.. men husker ikke hvor.

Skrevet

Helt vanlig, både når man ammer og ikke ammer. Gir seg som regel når babyen er rundt 6 mnd :o)

Skrevet

får håpe det gir seg...jenta mi er 5 mnd og jeg plukker op hår til en hel parykk hver dag føler jeg hehe:)er såå tynn i håret ganske redd en stund.har ikke kommet på å ta bvitaminer men det skal jeg prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...