Tomaten Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Var gravid i 13. uke, og vi var så utrolig glade for at småen skulle bli storebror.... Endelig var vi over det verste, trodde vi.... Men lykken ble kortvarig..... Var på ul for annen gang på tirsdag, og denne gangen levde ikke fosteret lenger.... fikk utrolig sjokk, siden jeg verken har blødd, eller merket noe forandring i sv.skapet... fosteret var ikke større enn 9 uker... Så igår var det full narkose og utskraping på SØF..... og nå er det bare til å vente til vi kan prøve igjen..... så håper jeg spiren sitter fort igjen.....
babysjuk82 Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Huff,d var trist og høre.føle m deg. Men har hørt at man er veldi fruktbar etpå.kansje ik nå trøst.
Tomaten Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2008 Har hørt det jeg også... så vi får håpe vi er like heldige Det er en liten trøst... Prøver å tenke at det var en grunn for at det ble sånn, og det har hjulpet veldig..... Er heldigvis over det verste nå!!
babysjuk82 Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Eg håper du snart blir gravid ijen snart,og en baby ette 9 mnd:-)
har4barn Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Føler med deg. Jeg kom også inn hit i forrige uke igjen etter min andre MA. Denne gangen oppdaget vi det bare nesten 8 uker på vei. Hadde også utskrapning. Venter bare på at det skal slutte å blø, så er vi klare igjen. Tok 9 mnd etter MA'en i fjor (ble oppdaget i uke 18), så jeg håper det ikke tar så lang tid denne gangen. Håper du fort blir gravid igjen. Klem..
Tomaten Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 HI her, bare endra nicket litt Det er forferdelig at vi er så mange.... MA trodde jeg aldri jeg skulle oppleve.... var liksom så fjernt... Men jeg er glad vi tok tidlig ul... nettopp fordi jeg hadde hørt så mye rart, og var redd det skulle skje oss... Må ha vært forferdelig å gå helt til uke 18, som dere gjorde... Vi får håpe det klaffer for oss begge to snart igjen Stor klem...
har4barn Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 HEi, igjen. Ja, det var trasig å miste så sent. Tenker ikke så mye på det nå lenger, men det tok noen måneder før jeg følte jeg var meg selv igjen. Var ikke så forferdelig å miste denne gangen, for jeg hadde ikke tort å slippe innpå meg at jeg var gravid, og så er det litt mer "forventet" å miste før uke 12. Satser på at det sitter neste gang. Er klare til å begynne "jobbingen":) igjen, så snart blødningene har gitt seg for godt. enn dere? Begynner dere med en gang, eller trenger dere litt tid?
Harmoni Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Etter min første SA i uke 16 prøvde vi med en gang, og fikk full klaff med en gang. Hun er i dag 3 år. Hadde en SA i høst også...venter fortsatt på å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå