Northernlights Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Snoker og snoker rundt,med bare mellomnavnet mitt og etternavn,for å finne henne...og dumpa rett borti ei jente som ligner prikk på gubben! Hva gjør man så????? skjelven,jeg...
mayaya Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hvis det er sånn at han ikke vil ha kontakt, så kan du vel ikke gjøre noe, dessverre.... :-( Finner du meg da?
mayaya Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Han = gubben da.. Det skjønte du kanskje :-p
Northernlights Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 Lang historie. Hun er 23 år gamel,og hun elsket pappan sin, men fikk mye motbør fra familien til mora (hun slo opp med han den dagen hun fant ut hun var gravid...) Så,da hun var 6 år,bestemte gubben seg for å gi barnet sitt fred og ro (hans ord), da det var bare bråk angående besøksordninger og samvær. Så han fant ut at om han satte seg selv i bakgrunnen, så ble ikke datteren dratt sånn fram og tilbake mellom mora og farens familie. Skjønner? Denne jenta har samme navn, fornavn og mellomnavn samt etternavnet, og ligner noe grusomt på gubben! (stakkars jente...hehe) Hmmm...har lyst til å gi henne en klem :o/ Vet jeg er rar :-p
KaMa Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Da legger du henne til som venn. Da kan hun velge selv om hun vil ha kontakt eller ikke. Og evt kontakt kan jo være lettere på nettet enn ansikt til ansikt.. Håper du finner ut av det. :-)
Northernlights Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2008 Vet ikke om jeg tør :o/ Da gjør jeg det isåfall bak ryggen på mannen min, og det føles ikke helt riktig....samtidlig som jeg gjerne vil bygge ei bro mellom dem igjen. Virkelig vanskelig å la være sende henne en melding. Ser hun hvem som har lurkikka på henne??
mayaya Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Synes ikke du er noe rar jeg.. Men samtidig teller jo hans meninger også.. Vanskelig, det er det det er!
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Men det er forskjell på å være 6 år og bli dratt mellom foreldrene og være 23 år voksen og dermed istand til å bestemme selv. Vil ikke mannen din prøve å oppnå kontakt med henne igjen da?
KaMa Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Nei, hun ser ikke at du har kikket på profilen hennes. Men du kan sende melding, legge henne til som venn (så må jo hun akseptere eller avvise) eller du kan "poke" henne. Skjønner godt at du vil ta kontakt, jeg. Hvordan ville han ha reagert om du gjorde det da? Kjenner han deg godt så vet han vel også at du ikke vil gått inn for kontakt med kjipe baktanker..?
Northernlights Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. januar 2008 Jeg vet han ville hatt kontakt, men jeg vet også han er redd hun skal være avvisende mot han. Mulig det er voldtsomt egoistisk av han å tenke sånn, men på mange vis skjønner jeg det også.
~sjiraff~ Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Synes du skal fortelle ham at du har funnet henne på facebook jeg, kanskje litt lettere å ta valget da han vet at hun er der og faktisk er tilgjengelig )
Northernlights Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2008 Ja,jeg skal fortelle han det. Ha er ikke hjemme på et par dager,men når han kommer hjem skal han få se bildet,og bestemme selv hva vi kan gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå