Sigurd&Solveig Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 Egentlig hadde jeg avtalt at jeg skulle gå til en uke over termin og se om fødselen startet av seg selv. Hvis ikke var planen et planlagt keisersnitt 1. februar. I går var jeg oppe på sjekk på Riksen for noen smerter i nedre del av magen. Det viste seg at lille frøkna har snudd seg og nå ligger i tverrleie! Selvsagt ble det avgjort at jeg ikke burde vente med keisersnitt helt til 1. februar. Problemet var bare at skjemaet for planlagte keisersnitt på Riksen var smekkfullt i lang tid fremover! Men, klokken 10 i dag fikk jeg telefon om at de kunne ta meg inn allerede i morgen - hvis det passet...? Selvsagt passer det! Og jeg som var instilt på å gå 2 uker til;-). Så i morgen blir jeg endelig 2-barns mor!
***lilli*** Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Å så spanande! Tenk, i morgon har du babyen din i armane!
vipsen*en av hver* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 å kor spennende.. gleder meg til jeg og skal bli 2 barns mamma..
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Så spennende. Heldig du:)
Meg og lillespiren <3 Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Åh! Så artig!!! Masse lykke til i morgen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå