Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 O morran spesielt kommer d en skvett i trusa når e står opp,og litt og litt utover dagenen også,og d lukter skikkeklig vondt... Noen andre,og om noen vet hva dette er?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Ja lukter litt emment/klorin. Men ikke vondt.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jordmor på sykehuset sier det lukter søtt.
nattugle 4 barn og 2 engler Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Ta en pose rå scampi og tin dem... Da har du lukten på fostervannet;-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 da vannet mitt gikk, luktet bdet skikkelig ekkelt. Søtt, kvalmende og veldig spes. Slet m urinlekkasje under svangerskapet og trodde flere ganger det var fostervann som hadde lekket, men var aldri det. Fostervann har en spes lukt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå