Gå til innhold

Lukter d av fostervannet??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

O morran spesielt kommer d en skvett i trusa når e står opp,og litt og litt utover dagenen også,og d lukter skikkeklig vondt... Noen andre,og om noen vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja lukter litt emment/klorin. Men ikke vondt.

Skrevet

Ja kan stemme d... Hva er d da?

Skrevet

Jordmor på sykehuset sier det lukter søtt.

Skrevet

Ta en pose rå scampi og tin dem... Da har du lukten på fostervannet;-)

Skrevet

da vannet mitt gikk, luktet bdet skikkelig ekkelt. Søtt, kvalmende og veldig spes. Slet m urinlekkasje under svangerskapet og trodde flere ganger det var fostervann som hadde lekket, men var aldri det. Fostervann har en spes lukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...