Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 dette må vær den eneste siden de er gode svar å få Jeg har følt meg dårlig en stund.... men ingenting negativt i urinen.. har ikke tatt blodprøve på 4 kontroller... var jo redd d skulle være svangerskapsforgiftning. siden jeg er trøtt, kvalmen , vondt i hode... og litt i magen
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Du må gå til legen med det, og ikke satse på at folk her inne skal "synse" seg frem til hva som er i veien med deg. Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Du er gravid eller?? I så fall...join the club!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Visst alle skulle hatt samme innstilling som deg kunne jo ikke noen skrevet noe her inne... er jo normalt å spør om slikt... kan jo vær noen kan dele erfaringer.. ikke om hva som er gale.. men om like hendelser... Legen henviser bare til jordmor og jordmor sier det sikkert ikke er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå