nitusa Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 har i alle år satt spagettien og kjøttdeigen i kjøleskapet for å ha rester. men her en dag hadde eg ei vennine på besøk,som sa ho hadde hørt at det var farligt å varme opp igjenn spagetti. (noen stoffer som skiller seg ut ol.) er det andre her inne som har hørt om det? har aldri blitt sjuk av oppvarma rester av spagetti eg........ men nå tørr eg ikke spise det, særlig ikkje siden eg er gravid......
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 Hm...har hørt det samme om ris, men har mange ganger varmt opp både spaghetti og ris. Dette vil jeg også vite.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 neida, det er nok ikke farlig. hvis det hadde vært det ville mattilsynet frarådet det.. c";) SPIS Å VÆR GLAD
It's all about me Skrevet 17. januar 2008 #4 Skrevet 17. januar 2008 Det finnes da drøssvis med ferdigretter i butikken som både inneholder spagetti og ris som da varmes opp. Så tviler sterkt på at det er noe det minste farlig å gjøre det.
Gjest Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Det kan jeg bare avkrefte med en eneste gang. Hvilke stoffer, da? Det er jo bare mel og vann, av og til egg...hehe
nitusa Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 tusen takk for svar. då kan eg fortsette med å kose meg med spagettirester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå